@Sevenof9 praten die meiden dan over seks in algemeen en beetje jolig en grappig doen of ook echt hoe t er in hun slaapkamers aan toe gaat?

Ja ik praat makkelijk over seks, voornamelijk met mijn vriend. Alles is bespreekbaar. Met vriendinnen praat ik ook over seks maar dan wat oppervlakkiger. Ik ben heel open maar voel niet de noodzaak om in kleuren en geuren ons seksleven uit de doeken te doen.

[verwijderd] nou eigenlijk volledig dit. Al werk ik dan wel met allemaal jonge vrouwen en maken we wel eens een grapje ofzo maar we hebben het niet tot in detail over ons seksleven.

Overigens hadden mijn vriendinnen en ik het vroeger heel veel over ons seksleven maar nu allemaal al lang samen en dus wat minder. Uiteraard wel eens grapjes of wat vragen/bespreken maar niet tot (zoals toen) in detail...dat voelt nu ook niet meer helemaal gepast omdat we elkaars mannen ook goed kennen etc.

Ja best wel makkelijk. Ook wel met vriendinnen, maar niet in details. En met de ene vriendin wat makkelijker als de ander. En met mijn vriend kan ik alles bespreken. Met collega's bespreek ik dit niet.

• [verwijderd]

Ja heel makkelijk. Maar wel alleen met goede vriendinnen. Daar bespreek ik ook rustig mijn sex leven mee.

Sevenof9 ohhh dat ben ik dan dus weer niet. Ja kan er miss x grapje over maken maar hoe t in onze slaapkamer eraan toe gaat ga ik niet in detail vertellen. Of mensen denken toch dat je liegt πŸ˜‚

Ik praat er niet vaak over, maar met een goeie vriendin best eens wat in de algemene zin. Met mijn man wel opzich. en de arts van het ziekenhuis. Haha, hoe vaak we niet te horne hebben gekregen, veel plezier vanavond he!

Ja!

Wij hebben andere stellen waarmee we gewoon bespreken hoe en wat. Niet van hij likte aan mijn tepel en toen..... maar wel welke posities, duur, regelmaat of kwaliteit. Maar dan nemen we allemaal deel aan het gesprek. Dit is trouwens niet elke ontmoeting zo hoor maar we doen er niet moeilijk over. Zijn ook vaak grapjes ed die een gesprek erover starten.

Ook alleen met vriendinnen wordt het besproken maar ook dat zijn geen details ofzo.

Meca Oh dat lijkt me echt zo ongemakkelijk! Wel leuk dat jullie er zo open over zijn.

• Meca hebben hierop gereageerd.

Ik praat er wel over, maar houd toch vaak wel veel dingen voor mezelf.
        Al ga ik gerust naar een seksshop met vriendinnen.
        Of vertel ik dat ik naar de kamasutrabeurs ben geweest. Maar hoe of wat ik daar gedaan heb blijft geheimπŸ˜‚πŸ˜‰

Ik heb geen seksleven dus ja praat er vrij makkelijk over πŸ˜›

Maar ik heb er ook niet echt behoefte aan om er over te praten met vriendinnen ofzo. Oppervlakkig wel, maar details niet

Alleen met hele goede vriendinnen. Met bijvoorbeeld collega's gaat het vaak op een humoristische manier over seks.

Algemeen praat ik er wel makkelijk over. Ik ga niet in details treden met iemand over hoe geweldig die nacht was en wat we allemaal hebben gedaan. Al heb ik überhaupt niet veel te vertellen nu 😜

Sevenof9 Wat is daar ongemakkelijk aan? Het is niet zo dat al die dingen in 1 zin besproken worden ofzo.
        Kan zijn dat de opmerking komt van β€œhe moet er vanavond bij jullie niet even wat gebeuren ofzo” waarop een ander bv zegt dat dat bv nodig is of gister al gebeurd is. Of half doordat de kinderen tussendoor wakker werden.
        Maar ik doe daar niet moeilijk over net als een scheet laten 🀭 soms gebeurd dat gewoon.

Meca Ik ben gewoon heel gesloten, is meer een dingetje van mij denk ik hoor. Ik zou me daar zelf ongemakkelijk bij voelen. Geen idee waarom.

Over het algemeen ben ik wel open, maar qua details/eigen seksleven binnen de grenzen waarvan ik denk dat mijn partner het okΓ© vindt. Ben over het algemeen altijd wel positief geweest over ons seksleven dus danis dat wat makkelijker denk ik. Wij zijn samen ook wel open als er vrienden op visite zijn bijvoorbeeld.
          Naar collega's of minder bekende vrienden ben ik dan weer totaal niet zo.

Ik praat er best makkelijk over, maar ga niet in detail treden. Dat vind ik niet nodig.