iMoeder Mijn financiële zekerheid is enorm klein. Ik zie geen licht meer aan de horizon. Ik kan op deze manier niet in dit huis blijven en ben op zoek naar een huurhuis wat niet wil vlotten.

Mocht ik ooit financieel weer beter komen te zitten en een huurhuis hebben kunnen regelen, dan zal er misschien een lichtpuntje komen. En dan wil ik eerst zien dat ik me weer een beetje op mijn gemak kan voelen, beter in mijn vel zitten voordat er ruimte is om aandacht te kunnen schenken aan iemand anders dan mezelf en mijn kinderen.

Geluk, liefde, financiële zekerheid, onvoorwaardelijke steun, een zekere toekomst is niet voor iedereen weggelegd weet ik nu. Maar voor nu lach ik naar de buitenwereld, hou ik me goed voor mijn kinderen, solliciteer ik me suf en doe m’n best om een dak boven m’n hoofd te kunnen houden.

Maar ik kan ook oprecht blij zijn voor diegene die hun zaakjes dusdanig op orde hebben om weer een andere, nieuwe liefde in hun leven toe te laten. En voor diegene die wel gelukkig zijn en hun leven voor elkaar hebben. Dat meen ik echt. Voor mij is dat een verre droom.

Klaagzang klaar, lach weer op mijn gezicht en ik zal dit topic niet verder vervuilen. 😊

iMoeder Overigens bedankt voor je reactie, jouw reacties helpen me altijd weer om mijn rug recht te houden!

iMoeder Het is ook gewoon best een fijne afleiding voor jezelf in een druk leven waarin je veel voor anderen bezig bent. Toen ging het voor mij echt als een geschenk aan mezelf voelen die aandacht en complimenten weer, (en later de goeie sex) deed me echt goed in m’n vrouw zijn.

Vooral dit ja! Ik heb de afgelopen 2.5 jaar niet zoveel gelachen als de afgelopen paar dagen. Het voelt voor mij ook als iets voor mezelf. Even geen kinderen, werk, huishouden, irritante ex en 1000
    verplichtingen daarnaast.

Ik denk dat dit ook wel eenvan die dingen is die je gewoon moet voelen en proberen. Ik heb heel lang geroepen dat ik nooooit meer een man of iets wat in de buurt van een relatie komt wilde. Maar als ik eerlijk ben mis ik toch ook gewoon wel een stevige arm om me heen.

Seks... pfff... alleen het idee al vind ik heel spannend ☺

Ansji Geluk, liefde, financiële zekerheid, onvoorwaardelijke steun, een zekere toekomst is niet voor iedereen weggelegd weet ik nu. Maar voor nu lach ik naar de buitenwereld, hou ik me goed voor mijn kinderen, solliciteer ik me suf en doe m’n best om een dak boven m’n hoofd te kunnen houden.

Ik word hier oprecht verdrietig van 😪 Onze omstandigheden zijn dan wel anders, maar het stukje rug recht en lachen naar de buitenwereld herken ik heel goed.... zorg ajb goed voor jezelf en kom hier zo veel mogelijk spuien als je wil! Kan mij voorstellen dat het niet vinden van een andere woning behoorlijk uitzichtloos voelt.

• Ansji hebben hierop gereageerd.

Deliana Bedankt, het komt wel weer goed, ooit. 😏

Jij begint aan een nieuw hoofdstuk, een nieuw avontuur in je leven. Geniet ervan en laat het gewoon gebeuren! Je hebt het zo verdient! 😘

Ansji Wat lastig allemaal met je woonsituatie! Ook herkenbaar helaas. En dan sta je inderdaad in de overlevingsstand. Bij mij ging het ook pas beter nadat ik op een andere functie gesolliciteerd had en werd aangenomen. Ben toen ook fulltime gaan werken. Daarna kon ik wel goed rondkomen en dan gaf een hoop lucht. Dus echt; het word beter. Hou vol en pak de kansen die voorbij komen aan. Echt, uiteindelijk kom je er wel!!

• Ansji hebben hierop gereageerd.

Deliana Seks... pfff... alleen het idee al vind ik heel spannend ☺

Ook herkenbaar hahah, ik vond het doodeng. En vooraf had ik ook nooit gedacht dat ik bepaalde dingen ooit weer prettig zou vinden (oraal bijv, had ik met ex echt een afkeer aan ontwikkeld). Het heeft ook best een tijdje geduurd voordat we all the way gingen. Dus zoek vooral iemand die daar begrip voor heeft en die je grenzen accepteert. Mijn vriend heeft achteraf gezien, best een belangrijke rol in gespeeld dat ik weer wat positieve ervaringen opdeed op dat vlak.

En na de eerste keer voelde ik me toen echt fijn daar over. Die lichamelijke intimiteit deed toen weer goed. Had ook, gek genoeg, het gevoel dat ik de regie over m’n eigen lichaam weer terug had. Zo van, dat is niet meer van ex, nu ik met iemand anders was geweest. Want ik bepaalde wie er aan kwam. En dat voelde als een dikke middelvinger naar ex! Ook al wist hij van niks natuurlijk, ik wist het wel.

iMoeder Dus zoek vooral iemand die daar begrip voor heeft en die je grenzen accepteert. Mijn vriend heeft achteraf gezien, best een belangrijke rol in gespeeld dat ik weer wat positieve ervaringen opdeed op dat vlak.

Ik kan mij voorstellen dat je hier misschien geen antwoord op wil geven, maar ik ben wel benieuwd of je hierover open bent geweest tegen je vriend in het prille begin? Ik vind het sowieso al lastig om over seks te praten (😊), het is super spannend met een nieuwe man en om dan ook nog eens te vertellen dat je ervaringen op dit gebied niet heel fijn waren.... ik vind dat denk ik heel erg moeilijk. PB mag ook

Deliana Helemaal in het begin zocht ik een FWB, en niet echt een relatie. Dus ik vond dat toen niet nodig om er volledige openheid over te geven. Ik heb wel ‘gescreend’ op mannen die grenzen respecteerden. Nee of ‘nu nog niet’ was voor hem gewoon klaar en kous af. Hij vroeg niet waarom, drong niet aan, en bleef vervolgens wel contact houden.

Als jij je daar niet prettig bij voelt dan zou ik dat niet benoemen dat je vervelende ervaringen hebt. Je bent een man totaal geen verantwoording of uitleg schuldig hoor. Hou dat vooral in je achterhoofd. Ook als je helemaal niks vervelends zou hebben meegemaakt; jouw tempo is jouw tempo en daar heeft een ander het maar mee te doen. Hebben ze daar geen geduld voor; next. Meteen een mooi middel om vervelende types vroegtijdig uit te sorteren. Mannen die geen respect voor je hebben wil je toch niks mee.

Waar ik wel veel over gesproken heb met hem is sex zelf. Wat onze voorkeuren waren, hoe we er tegenaan keken, wat we opwindend vinden en wat niet en waarom. Ik wilde iemand die daar wel een match met mij was en die de houding in bed heeft die ik wil in een man (iemand die mijn plezier en me op mn gemak voelen, belangrijk vind).

Uiteindelijk hebben we voor alles ruimschoots de tijd genomen en we kijken daar nu allebei met een fijn gevoel op terug.

iMoeder bedankt voor je eerlijke reactie! Ik laat het even op me inwerken.... maar kan hier wel wat mee 😊

Ansji Ja klopt, het is gewoon heel naar en stressvol. ☹️

Update: we hebben dit weekend een date ☺

Ik word al zenuwachtig van het woord alleen. Er is een klik... die zag ik eigenlijk zelf ook niet helemaal aankomen. Niet via Tinder en ook niet zo snel. We bellen iedere dag en appen idioot véél, nu nog hopen dat het 'in het echt' ook klikt.

Niet helemaal Corona proof om nu te gaan daten, ik weet het 😊

Miek89 Dank je wel! Ik ben vooral heeel zenuwachtig. Gevoel alsof ik 16 ben en voor 't eerst op een date ga 😊

5 dagen later