[verwijderd] Voor dochter op de peuterspeelzaal maak ik deze 2 dingen Zoon wilde saai wraps met kip en wraps met carpacio, kan niet verzinnen hoe ik dat nog een beetje in kerstsfeer kan presenteren op een leuk bord.
Hopsatee Sdonya eigenlijk vind ik dat dus ook, wat jij zegt! Het verbaasd me ook hoeveel van dat soort dingen erop staan plus dan wat komkommer en een fruitspiesje en dat is het dan wel. Maar goed first time he, ik volg het kudde gedrag 😂
Zara75 [verwijderd] Hier geen diner oid ( thankgod!! Ik ben geen keukenprinses 😅). Ze hebben kerst gevierd in de kerk. Mijn bijdrage was het versieren van de kerk. 🤗
[verwijderd] Zara75 Was een enooooorm succes! Ga het ook met feestjes maar maken denk ik, mega simpel ook 😂
Born2bme In verband met de herindeling van categorie De Kinderen, verplaats ik dit topic naar school en opvang. Mocht je het niet eens zijn met deze verplaatsing, of andere vragen hebben, rapporteer dan dit bericht. We nemen dan snel contact met je op.
Appelsientje Bij ons was er een lijstje. Wij hebben stokbrood met kruidenboter. Tja daar kan je niks leuks van maken haha. Leuke kerstprikkers kon ik ook al niet vinden. Voor mijn zoon moet ik 12 gehaktballetjes maken. Ook al niet heel spannend. Dus als iemand tips heeft om op te leuken??
Vulpen Appelsientje Maar mag je dat niet zelf kiezen? Wat nou als je vegetarisch bent? (oké die basisballetjes van AH zijn super maar sommige andere dingen kun je niet zo makkelijk ineens vegetarisch maken) Ik ben echt verbaasd dat het veel met vastgestelde lijstjes gaat, ik zou bijvoorbeeld ook niet weten hoe ik komkommerkerstbomen moet maken (Meca gelukkig wel), nog afgezien van dat ik koude komkommer niet lekker vind (die geur, brrr). Dus ik hou m'n hart vast voor als ik hiermee te maken krijg... Succes allemaal!
[verwijderd] [verwijderd] Ik bestel mini-appelflappen bij de Albert Heijn en doe alsof ik ze zelf gemaakt heb. Kom er al jaren mee weg 😶 Copy-paste van vorig jaar 🙈
Schuurpapier Ik wilde een kerstster maken van knakworstjes in bladerdeeg. Maar iemand had al knakworstjes in bladerdeeg opgeschreven.. Ik ben niet zo culinair ingesteld, dus heb kaasbroodjes opgeschreven, van die mini's. Dikke prima 🤷🏼♀️
SYRV Zoon wilde snoeptomaatjes en dochter kruidenboter en komkommer. Hier had de juf ook al een lijstje opgehangen en ik kreeg niet het idee dat culinaire hoogstandjes op prijs worden gesteld. Ik moet gewoon werken dus ook geen tijd voor. Omdat ik tomaat, komkommer en kruidenboter toch wel wat karig vind laat ik oma Antilliaanse pannenkoekjes bakken. Feestelijk prikkertje erin en klaaaaarr..😎
Lovely83 Hier een kerstster van knakworstjes in bladerdeeg, was als eerste die zich inschreef 🥳. Lekker makkelijk!