[verwijderd] Wat voor hapjes gaan jullie maken! Ik wil iets Nederlands doen eigenlijk, maar heb vorig jaar al poffertjes gedaan op de kleuterschool, dus wil eigenlijk nu iets anders verzinnen. En hoe wordt het op jullie scholen gevierd?
Zara75 [verwijderd] Hier geen diner oid ( thankgod!! Ik ben geen keukenprinses 😅). Ze hebben kerst gevierd in de kerk. Mijn bijdrage was het versieren van de kerk. 🤗
muppet Hier een kerstdiner/buffet per klas. We krijgen komende week (denk ik) meer info over wat we mogen maken.
Elise75 Morgen hangt er een lijst bij de klas waar je je gerecht op kan invullen.... dus goed dat jullie het aankaarten.... Hier een link naar een ideeën boekje https://www.dropbox.com/s/r7pcuuqfo27c2j0/Kersthapjes-Inspiratieboek-min.pdf?dl=0
Djoess Piggies in a blanket xD ik hoop dat ik donderdag er een beetje snel bij kan zijn, want ik heb echt weinig zin om iets anders te verzinnen😂
Theezeefje Vanaf morgen kan ik op school op een lijst aankruisen welk gerecht ik wil( moet) maken. heb net vanmiddag de nieuwsbrief gelezen 🙈 Dan moeten we donderdag 20 december om 17.00 het gerecht EN kind afleveren op school. De kinderen gaan lekker eten en de ouders mogen buiten op het schoolplein blijven en kunnen dan een hapje en drankje kopen (hopelijk hebben ze een tent met heater staan,dit is mijn 1e jaar) en na 50 min gaan de kinderen nog een stukje of zoiets opvoeren 😃
[verwijderd] Hier een ontbijt op school. Elk kind 6 hapjes meenemen. Meestal deed ik kleine sandwiches in de vorm van een ster. Ik weet het nu nog niet.
Jaime Hier ook zo dat iedereen een klein gerechtje voor een aantal kinderen maakt. Maar het is op een BSO dag voor ons dus moet iets verzinnen dat de avond van te voren al gemaakt kan worden en 's morgens al mee kan. Moet nog even navragen of het dan in de koelkast bewaard kan worden. Eerdere jaren capreze en gevulde eieren gemaakt.
[verwijderd] Sevenof9 Ik denk dat wij die gaan doen. Leuk werk voor de dage ervoor. Appelflapjes lust bijna iedereen wel.
[verwijderd] Onze school heeft een lijst van wat er nodig is voor een kerstdiner voor een klas. Ze hangen die lijst op bij de deur en dan mag je aangeven wat je daarvan mee wil nemen (bijv. voorgerecht voor 10 personen, twee pakken appelsap, fruitsalade voor 6 personen, enz.) Zo vormt het bij elkaar een goed geheel (niet te veel van hetzelfde) of blijft er niet al te veel over.
[verwijderd] Heb het ze zelf maar gevraagd wat ze mee willen nemen. N wil een unicorn pasta, zoiets als dit. Alleen nog even een saus bij verzinnen, mocht iemand nog ideeën hebben.. En voor M toch weer poffertjes 😂
Rozepanda [verwijderd] Allebei jouw ideeen zijn een goede optie. Wat zit er tussen de poffertjes en aardbeien?
[verwijderd] Ik bestel mini-appelflappen bij de Albert Heijn en doe alsof ik ze zelf gemaakt heb. Kom er al jaren mee weg 😶
[verwijderd] [verwijderd] Ik bestel mini-appelflappen bij de Albert Heijn en doe alsof ik ze zelf gemaakt heb. Kom er al jaren mee weg 😶 Copy-paste van vorig jaar 🙈
[verwijderd] muppet https://www.tablespoon.com/recipes/rainbow-pasta/d7cb2f45-dea6-43e7-893f-6708e2dc10ec
[verwijderd] Dit jaar geen tijd om iets uitgebreids te doen helaas, 5dec sint,11 dec zoon jarig plus baby is weinig tijd. Dus heb voor iets makkelijks gekozen op de lijst. Bus slagroom en poedersuiker🙊🙊. Traktatie zoon ga ik wel weer lekker creatief doen.😊
Elena22 Chips, ik moet nog even naar school die lijst bestuderen. Hier is het verzoek voor fingerfood.