Vond het ook een beetje een vreemde aflevering. Maar vind Anton vanaf het begin al een vreemde snuiter.
Komt overigens op mij ook een beetje over alsof hij op jonge meiden valt, nu deze sollicitant vorig seizoen die stagiaire beetje vreemd.

Hopsatee ja ik sprak net een vriendin die deze aflevering ook leuker vond. Interessant hoe iedereen elke aflevering weer anders ervaart.
    Het was not my cup of tea in ieder geval.
    Op naar volgende week!

• [verwijderd]

Ik heb weer gelachen maar vorige week harder.

Hopsatee ja precies dat! Ik snap dat de kracht van het programma juist bestaat uit ongemakkelijke schoolsituaties maar die Anton vind ik meer vallen onder ongepast ipv ongemakkelijk. Krijg er een vervelend gevoel bij.

Ik vind dit seizoen minder dan de vorige. Daar had ik veel meer het gevoel van dubbele bodems, van het goed bedoelen maar ondertussen heel fout bezig zijn, passieve agressiviteit. Nu is het meer recht voor zn raap. Wordt het veel platter en minder interessant door, vind ik.

Ik heb het vanmorgen gelezen en ben zo blij dat ik deze dingen over Anton hier lees. Ik voelde mij gewoon ongemakkelijk bij de scenes in de WC, dat was het eerste puntje waarvan ik dacht '' Mag toch hopen dat onze directeur niet zulke dingen doet '' had er een beetje een nare na smaak aan over gehouden maar ik dacht dat het aan mij lag. Lees nu dat het anders is.

Maar voor de rest heb ik wel weer enorm moeten lachen om Juf Helma, wat een geniale vrouw is dat hahahaha

Softbasegaming Komt overigens op mij ook een beetje over alsof hij op jonge meiden valt, nu deze sollicitant vorig seizoen die stagiaire beetje vreemd.

Komt het zo een beetje op je over? Volgens mij ligt dat er duimendik bovenop 😜
        En waarom is dat vreemd? Het is geen realityserie he? Anton wordt toch geportretteerd als een loser? Dan is dit wel behoorlijk sneu.

Hopsatee Ik moet wel zeggen dat ik dat afluisteren van Anton bij de wc wel minder vond hoor!

Eens. Ik begrijp serieus niet wat hier leuk aan is.... De meeste ‘grappen’ kan je op de een of andere manier ook wel plaatsten, maar dit viel voor mij eens beetje in de categorie Mr. Bean humor of zo. Heel flauw, ongemakkelijk en totaal niet grappig

Ik vind het eigenlijk helemaal niet grappig. Vorig seizoen wel gelachen, vorige aflevering bij 1 opmerking. Deze aflevering niet.
            Ik vind ze allemaal nogal dom en stom op die
            school.
            Dat doordraven over dat kind in het spidermanpak, als ouder zeg je dan 1 keer: ze mag zijn wil ze wil zijn en bemoei je er niet mee. Klaar.

Ik vind het vooral stom dat ik soms comments lees (niet hier overigens) dat het ‘echt zo is op school, 1 op 1 overgenomen’ en dan denk ik alleen maar: hoe dom kan je zijn, ik ben al op veel scholen geweest en dit is verzonnen en flink flink flink aangedikt.

Ben ik hierin de enige?

Rosemary Ik herken wel situaties en gedachten in de luizenmoeder maar uiteraard is het 1000x aangedikt, types over de top en uitvergroot. Dat moet ook wel in het genre om het herkenbaar te maken. Sommige afleveringen vond ik erg grappig omdat er herkenning in zat, anderen waren minder passend en grappig. Niet vreemd want zo werkt dat bij elk programma toch. Voor Nederlandse televisie vind ik het leuk en grappig gedaan maar probleem is wel dat het nu enorm gehyped is en de verwachtingen ook erg hoog zijn natuurlijk. Ik vind het vermakelijk, niet hoogstaand 🙃

debaky Ik voelde mij gewoon ongemakkelijk bij de scenes in de WC, dat was het eerste puntje waarvan ik dacht '' Mag toch hopen dat onze directeur niet zulke dingen doet ''

Dat denk ik bij 90% van wat ik voorbij zie komen bij de luizenmoeder! 😉

Ik denk dat het vooral te maken heeft waar je persoonlijke grenzen liggen. Voor de een gaat grap A over je grenzen heen, voor de ander grap B. Ik vond de scène overigens ook wel heel scherp, maar dat maakte het juist ook wel weer leuk. Ze hebben hier weer een grens opgezocht.

Rosemary Euh dat het flink flink is aangedikt lijkt me wel duidelijk toch? Niemand die zegt dat dit éxact is zoals op hun school. Maar het is een enorme karikatuur van school en samenleving, daardoor herkenbaar.

fafa Inderdaad, Anton was in seizoen 1 ook al een ongemakkelijk, vies en raar figuur... Het is een personage, geen echte directeur 😉

Owl
                Ik vind het idd ook dat Anton gewoon een viezerik is. En ook wel een loser. Wat hem dan misschien ook wel weer een beetje zielig maakt.

Cactusje een behoorlijk loser ja! En zoals juf Ank vorig seizoen zei: “liever een slappe lul dan een zure pruim.” (Ging over de interim directrice) 😂