• [verwijderd]

Theezeefje raar he dat het zo per plaats in Nederland verschilt. Gelukkig konden wij 15 jaar geleden hier in Amsterdam nog een mooie ruime hoekwoning kopen onder de 2 ton. Ik kijk net een beetje op funda wat je voor die prijs nu hier kan kopen is om te huilen.

• [verwijderd]

[verwijderd] toen ik in eerste instantie enkel de buitenkant zag, vond ik het nog wel te doen. Maar binnen! Jammerlijk verouderd en kapot, lekken, verscheurd, ouderwets. Bah bah.

[verwijderd] of een mooie tijd om nu jullie huis te met flinke winst te verkopen en buiten de stad te gaan wonen in een heel groot huis. Maar iets zegt mij dat jij amsterdam niet uit zou willen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Tantetil ik heb er wel eens over nagedacht (op momenten dat ik op funda zie hoe we zouden kunnen wonen voor wat ons huis nu waard is) maar ik ben bang dat ik dood ongelukkig word. Het idee alleen al dat de thuisbezorgt app dan alleen nog maar pizza shoarma en hoogstens sushi aangeeft als ik buiten de ring A10 kom krijg ik paniek van ๐Ÿ˜‚

[verwijderd] ik heb ruim 1,5 jaar geleden een appartement gekocht in zuidoost en dat is nu al minimaal een halve ton duurder. Gaat nergens over.
        En dat is dus echt de rand van Amsterdam.

Er komen nog best mooie huizen hier langs, maar t merendeel is niet mijn smaak ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

• [verwijderd]

Marshmallow Als ik vergelijk met verkoopprijzen hier in de buurt is ons huis qua waarde in 15 jaar tijd 2,5 keer meer waard geworden. Ik heb weleens overwogen nu te verkopen en te huren tot de huizenmarkt instort (zal toch ooit moeten gebeuren?) volgens mij is dat de snelste manier om geld te verdienen. Het idee dat ik niet weet wat ik er uiteindelijk voor terug krijg houd me tegen omdat we nu zo fijn wonen.

Hopsatee
          Volledig gemist dat deze te koop stond. Anders hadden we het wel geweten ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Hopsatee haha, dat ziet er creepy uit. Maar volgens mij is het een onwijs goor douchegordijn ๐Ÿ™ˆ

Laat ze maar komen die huizen. Ik vermaak mij kostelijk.

• [verwijderd]

Hopsatee heftig! volgens mij zegt toch elke makelaar dat je te veel aan persoonlijke spullen en accesoires beter weg kunt halen voor foto's en bezichtigingen? ๐Ÿ™ˆ

• [verwijderd]

Hopsatee gadver de gadver zeg, brrrr