• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] jaaaa daar zijn we echt voor gevallen. Boven zijn de spanten helemaal prachtig 😍
En als je ziet dat dezelfde ruimte er nu zo uit ziet dan ben ik blij dat we 2 jaar terug de beslissing genomen hebben om ervoor te gaan.

(Foto haal ik straks wel weg, ook ivm off-topic)

iMoeder een douchegordijn is niet zo duur toch. Volgens mij moest hij 3 jaar geleden al vervangen wordenπŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈ

Mamavandrie34 vond ik ook! Het is niet mijn smaak qua inrichting, maar ik kan het heel erg waarderen als je zo verrast wordt πŸ˜‰

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik zou dat nooit kunnen, zo'n klushuis, maar wat gaaf! Daar hebben jullie echt iets moois van gemaakt!

• [verwijderd]

Angel1980 Ohhh deze is mooi zeg! Daar zou ik zo in kunnen wonen 😍😍😍

[verwijderd] haha dat was ook wel onze grootste cultuurshock toen we van de pijp naar een dorp in noord Holland gingen...

• [verwijderd]

Tantetil ben je ver van Amsterdam weg gegaan? Ik overweeg soms in een gekke bui, Oostzaan, Landsmeer, Purmerend (dat hou ik op funda in de gaten) maar ben zo bang dat het nooit zal wennen. Als het aan mijn man ligt staat er binnen een week een te koop bord hier in de voortuin.

[verwijderd] nee we zijn in de Zaanstreek gaan wonen dus best dichtbij. Maar voor de kinderen is het hier geweldig, ze kunnen lekker buitenspelen en veel vriendjes en vriendinnetjes. Ik ben inmiddels ook helemaal gewend en wil voorlopig niet meer weg.

[verwijderd] dit huis is opnieuw in de verkoop gekomen, wij zijn hier een keer langs gereden en dst is langer dan 2 maanden geleden. Was toen erg benieuwd naar de binnenkant nl en had hem opgezocht.

@Tantetil dan wonen wij heel dicht bij elkaar.

[verwijderd] Purmerend en oostzaan lijken mij beide helemaal niks, Landsmeer ben ik niet bekend mee.

• [verwijderd]

Robije kom jij uit de regio?
            Ook daar op school gezeten?

• Robije hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] wijk aan zee bedoel je? Nee, kom uit de zaanstreek maar we gaan daar wel eens naar het strand.