iMoeder Hopsatee Of je kan hetzelfde denken als ik dacht na 2 keer een beschimmeld douche gordijn. Namelijk; douche gordijnen zijn vies en dit werkt niet, ergo; geen douche gordijn meer.
[verwijderd] iMoeder douchegordijnen zijn voor mij de belichaming van het woord "moist", uitgeroepen tot het vieste woord in de Engelse taal🤢
iMoeder [verwijderd] Ik ben hier te sarcastisch voor denk ik. Op een huis in Wijk aan Zee; ‘Santiago’. Dan denk ik meteen; Eeuhhm, no it’s not. 🙄
[verwijderd] iMoeder ik moest vooral heel hard lachen om die volgende foto met sneeuw. Santiago, uh-huh, logisch!
[verwijderd] iMoeder nee duh, it is not. Ik bedoel tatastof alleen al. Maar hallo, een privebunker met "uitkijktoren"!
Hopsatee [verwijderd] Ja dat je doucht en dat dat ding dan aan je plakt...en voor je het weet zit je gewikkeld in een douchegordijn 😫
iMoeder [verwijderd] Het is een mooi huis op zich ja. Wel ontzettend saai ingericht weer, een hoop ruimte voor verbetering.
[verwijderd] iMoeder Ik vind de originele tegeltjes op de vloer zo leuk - die in de badkamer hadden wij vroeger thuis ook...
Hopsatee https://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-86365993-bergse-linker-rottekade-138/ Best leuk huis maar zo niet mijn stijl qua inrichting 🥴
[verwijderd] Hopsatee Wat bizar! Dat is letterlijk een paar deuren van een nauw familielid verwijderd. Die woont echt fantastisch daar (maar wel een stuk smaakvoller ingericht)...
iMoeder Hopsatee Die vijver is denk ik 1 van de lelijkste dingen die ik ooit gezien heb. En wat is dat tralies boven de bank?? 🤨
Kyra73 iMoeder dat is de voorkant van een of andere Amerikaanse truck. 😂 Maar die vijver 😳😳😳😱😂😂😂 De rest kijk ik nog wel doorheen...