Laat ze maar komen die huizen. Ik vermaak mij kostelijk.
Bijzondere Funda huizen π‘
[verwijderd]
Hopsatee gadver
[verwijderd]
Hopsatee heftig! volgens mij zegt toch elke makelaar dat je te veel aan persoonlijke spullen en accesoires beter weg kunt halen voor foto's en bezichtigingen?
[verwijderd]
Hopsatee gadver de gadver zeg, brrrr
[verwijderd]
Hopsatee douchegordijn!
Hopsatee treurig eigenlijk dat ze niet eens de moeite hebben genomen om het enigzins op te euimen, ik vraag me ook af wat het verhaal hierachter is... (weleens fundafotoβs gezien van bad- en slaapkamers met stapels was. Waarom denk ik dan? Kon de fotograaf er niet omheen fotograferen? Kon niemand het aan de kant schuiven voor de foto?!)
[verwijderd]
[verwijderd] de ruimte snap ik echt wel, maar de locatie.. OkΓ©, de uitvalswegen zijn vanuit hier snel te bereiken. Maar voor een middelbare school moet je toch minimaal 15 km heen fietsen. En iedereen die ik ken die hier is opgegroeid, wilt zo snel mogelijk er weg
Hopsatee als ik dit zou kopen ik echt geen vertrouwen hebben dat ze op tijd uit het huis zijn, met spullen
[verwijderd]
Hopsatee holy moly wat een kakofonie aan kleuren! Ik vind alleen die keuken wel wat hebben, die kan zo uit een sprookje komen ofzo.
En die plattegrond is ook bizar, badkamer en keuken zijn helemaal uitgebouwd tot achterin de tuin. Da's een eind lopen als je 's nachts moet plassen haha
[verwijderd]
[verwijderd] is toch prachtig wonen zo dicht bij het strand?
Hopsatee omg dat douchegordijn
[verwijderd]
wat een pareltje (ik hou van oude details) maar de prijs is absurd, en dan ook nog bieden vanaf
Mamavandrie34 Ja vraag ik mij ook af hoor! Het voelt dan toch eerder als een gedwongen verkoop ofzo