[verwijderd] Met mij gaat het goed. Ik zie mijn fwb ongeveer 1 keer in de week. Soms hebben we wat meer tijd om af te spreken en soms is het maar een uurtje. Daarnaast appen we eigenlijk wel dagelijks, gewoon kletsen over vanalles en nog wat. Vaak ook over sex, maar meestal gewoon de dagelijkse dingetjes. Tot nu toe bevalt het me echt prima. Wel de lusten maar niet de lasten. We hebben leuke gesprekken, we doen af en toe wat samen, de sex is fantastisch, we knuffelen ook gewoon etc. Maar daarna gaat ie gewoon weer weg en heb ik ruimte voor mezelf, mn kinderen etc. Ik weet dat hij ook nog wel eens met andere dames afspreekt, maar tot mn eigen verbazing heb ik daar helemaal geen moeite mee. Interesseert me echt geen bal.
Ik vind hem heel erg leuk, maar geen relatie materiaal. En al zou hij dat wel zijn, ik heb daar echt helemaal geen zin in, een vaste relatie. Dat is wel een ding waar ik soms over nadenk hoe dat in de toekomst dan verder zal gaan. Ik hou van een beetje voorruit plannen. Maar dat kan in de liefde nou eenmaal niet gewoon. Dus heb me er maar bij neergelegd dat ik daar vanzelf wel achter kom.