iMoeder Deliana Miek89 Bubblicious Marshmallow Sja ik ben nou eenmaal praktisch ingesteld. π Zou inderdaad jammer zijn als het eenmaal zover is, en het valt daar beneden een beetje tegen.
Marshmallow iMoeder ik heb dat een soort van gehad, maar dan met de hoeveelheid beharing. Echt die man kon geweldig zoenen, maar ik knapte volledig af door zijn beharing.
Bubblicious Marshmallow ik houd ook echt niet van hele harige mannen. Lijkt me zo kriebelen als je daarmee in bed ligtπ€£
iMoeder Ik vind een beetje haar wel leuk, maar geen hele vachten inderdaad. En geen haar daar beneden.
Jessie80 iMoeder Ik denk onderhand trouwens ook dat je doorgaans eerst iemand ontmoet, voordat je in de gaten hebt, dat je er weer klaar voor bent. Helemaal mee eens. Toen ik mijn huidige man ontmoette liep ik eigenlijk nog met mijn ziel onder mijn arm nadat mijn ex-vriend 3 maanden daarvoor de relatie na 3,5 jaar had verbroken terwijl we eigenlijk zouden gaan samenwonen... ik heb me in het begin echt wel afgevraagd of ik er aan toe was, maar zag gelukkig toch ook wel snel in dat die leuke jongen laten wachten toch ook geen optie was π
[verwijderd] Jessie80 Ik vind dat ook inderdaad, het zegt genoeg als je iemand te leuk vindt om te laten lopen π Nog 11 dagen wachten hier, whaaa.. Te langgg haha.. Maar goed, nog 1,5 week te gaan van de 6 klinkt al een stuk beter..
Marshmallow [verwijderd] super fijn!! Ik wil ook wel weer verliefd zijn over een tijdje, zo'n heerlijk gevoel π