[verwijderd] Jessie80 Ik vind dat ook inderdaad, het zegt genoeg als je iemand te leuk vindt om te laten lopen π Nog 11 dagen wachten hier, whaaa.. Te langgg haha.. Maar goed, nog 1,5 week te gaan van de 6 klinkt al een stuk beter..
Marshmallow [verwijderd] super fijn!! Ik wil ook wel weer verliefd zijn over een tijdje, zo'n heerlijk gevoel π
Deliana [verwijderd] super leuk om te horen! Alhoewel ik er nu even niet aan moet denken.... er is dus nog hoop! Ik hoop dat het wederzijds is?
iMoeder [verwijderd] Ja gaat goed maar weinig tijd om af te spreken. Hij is ook op vakantie geweest. Morgen hebben we weer een date. βΊοΈ
iMoeder De korte samenvatting; ik kan het nog π Was erg leuk, gezellig, beetje onwennig maar tegelijkertijd voelde het toch vertrouwd en op mn gemak. Dus ben blij dat we er de tijd voor genomen hebben i.p.v. meteen bij eerste date. Denk sowieso dat haastige spoed op dit vlak vaak geen goed idee is. En dat is weer bevestigd voor mezelf. π
iMoeder Hoe is het eigenlijk met jou @Famofthree na je laatste avontuur? Alweer opnieuw op jacht of even een pauze?
Famofthree iMoeder Rust! Wel.naar een festival geweest zaterdag en gewoon tijdens een gesprek met een leuke gozer waarbij ik een klik heb, plantte ik mijn lippen op de zijne.. was hij het mee eens hij deed dat nog eens terugπ€ͺππ Maar verder even niets en dat is prima, feestjes genoeg in het verschiet.
[verwijderd] Hoe gaat het hier? Heb van de week eens stiekem zitten kijken op tinder maar gelijk maar weer uitgelogd. Ben daar echt niet aan toe nog...
iMoeder [verwijderd] Nou prima toch. Was ik ook heel lang niet hoor. En laat je vooral niet gek maken met stomme dooddoeners van je omgeving. Komt allemaal heus wel weer een keer.