Voor alle dames die aan het daten zijn, of er over nadenken om dat te gaan doen!
Wat zijn jullie ervaringen, tips en trucs, do's en dont's?

Dat hele Tinder lijkt me dood eng. Ben bang dat ik daar klanten of collega's tegen kom..

ik ben er zooo nog niet aan toe, maar ik volg graag even alle ontwikkelingen voor als ik denk ja.... da zie ik weer zitten.. t is voor mij ook alweer 13 jaar geleden dat ik alleen was. hele andere tijd.. wij deden nog messenger en sms over en weer 😂

• [verwijderd]

Hi Dames, Tot juli ben ik 2 jaar vrijgezel geweest, nadat ik bij de vader van mijn zoon weg ben gegaan.
ik ben na ruim 1,5 jaar eens op Tinder, Innercircle e.d. gaan kijken, maar de mensen die daar op stonden waren niet echt mijn type. Ik merkte dat er toch veel mensen tussen zitten waar ik niet mee kon levelen en veel mannen die het alleen om de seks te doen was.
Ik ben toen naar betaalde lidmaatschappen gaan kijken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Lexa, omdat ik hier eerder goede ervaringen mee had. Mijn ervaring hiermee is dat je heel goed kan filteren op diverse criteria, maar dat 1 op 1000 een keer interessant is.. Maar hé.. is dat in het echte leven anders? Opzeggen is ook niet heel makkelijk bij Lexa (ze maken het je moeilijk door knopjes te verstoppen), maar verder werkt het prima.

Uiteindelijk via daar 3 dates gehad met 2 mannen, voor ik tegen mijn huidige vriend aanliep (via Lexa). Inmiddels 5 maanden samen en het lijkt echt een wonder dat ik hem heb gevonden. We passen zo goed bij elkaar, dat het op een speld in een hooiberg lijkt. Over 3 mnd gaan we samenwonen. 🙂

Succes!

• [verwijderd]

Oe ik volg ook mee.. Hier de scheiding aan het afronden, nog niet helemaal in de ik-ga-weer-daten fase, maar ik denk er al wel wat over na soms 🙂

• [verwijderd]

Ik ben er ook absoluut nog niet aan toe. Maar ik heb Tinder wel uitgeprobeerd. Ik wilde zelf zien of het echt zo oppervlakkig is. En ja, dat is het. De één wil je nog sneller zien dan de ander en de intentie is 9 van de 10 keer seks.

Ik zou het je afraden tenzij dat is wat je zoekt 😅

Ik ben echt heel erg lang eruit geweest. Mijn ex-man vrij jong leren kennen, lang getrouwd geweest. Ik denk dat de laatste keer dat ik op date ben geweest, 18 jaar geleden is.... Voor mijn gevoel is het hele date gebeuren enorm veranderd met de komst van Tinder etc. Dat Tinder lijkt me dus echt helemaal niks, hoor ook vaak dat de mensen die rop zitten met meerdere mensen tegelijk in gesprek of aan het daten zijn. Ik heb voor 1 iemand al nauwelijks tijd... 🤨

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

iMoeder is Inner circle niet wat voor jou? Je moet er voor uitgenodigd worden door een lid. Het is een gedeeltelijk betaalde site en ze streven naar zo diverse mogelijke (beroeps georiënteerde) leden. Ik heb het idee dat het voornamelijk een schifting is tussen wel of niet 'hoger' opgeleid.
    Je moet bij aanmelden je beroep opgeven en je moet goedgekeurd worden.

[verwijderd] is Inner circle niet wat voor jou? Je moet er voor uitgenodigd worden door een lid. Het is een gedeeltelijk betaalde site en ze streven naar zo diverse mogelijke (beroeps georiënteerde) leden. Ik heb het idee dat het voornamelijk een schifting is tussen wel of niet 'hoger' opgeleid.
      Je moet bij aanmelden je beroep opgeven en je moet goedgekeurd worden.

Trekt dat niet heel raar volk aan? Ik heb ergens horen waaien dat die site van e-matching ('alleen voor hoger opgeleiden') hele rare types aantrekt.

• [verwijderd]

iMoeder
        Oh geen idee. Ik vond Innercirle ook niet fantastisch, vandaar dat ik uiteindelijk bij Lexa ben geland. Daar moet je best wat voor betalen, dus de mensen die er betalend lid zijn, zitten er ook echt met een motivatie.

5 dagen later

Ik heb onlangs tinder geïnstalleerd, maar niet echt het gevoel dat de mannen er serieus zijn. Tenminste als er een match is en ik begin met chatten is er ineens geen match meer.
        Denk toch ook weer aan lexa. Had profiel aangemaakt op pepper, maar mij te weinig mannen en toch heel veel die nog kinderen willen. Ik wil echt geen kinderen meer 😉

Vind het wel beetje spannend, want hoe gaat zo'n man op mijn verhaal reageren?

24 dagen later

Pff hoe doe je dat chatten ook alweer? Het gesprek is nu al dood gebloed. 😂

• [verwijderd]

Hahaha Marshmallow vooral niet de standaard vragen stellen. Probeer er een beetje humor in te brengen. En googelen op 'vragen om iemand te leren kennen' levert ook leuke vragen op.

Nu ik hier toch ben ga ik mijn Tinder ervaring even aanpassen 😂. Had het geïnstalleerd, eraf gegooid en later weer geïnstalleerd. En nu heb ik echt een leuke match. De klik was er gelijk. Inmiddels elkaar ook al gezien en hij is zeker niet het oppervlakkige Tinder type zoals ik eerder beschreef. Dus blijkbaar kan het zelfs daar wel 😁

Oh dat is leuk zeg!! Ach ik heb er de rest van de avond niet meer aan gedacht. Misschien stuur ik morgen nog een berichtje.

Ik heb trouwens geen idee wanneer ik moet vertellen dat ik een co-ouderschap heb met een homo, zelf ervoor heb gekozen en nog jonge kinderen heb. Maar goed, ik denk dat ik mezelf niet zo druk moet maken 🙈

• [verwijderd]

Marshmallow 😂 Is het gesprek gelijk weer interessant toch? 😃

Marshmallow Ik vind het sowieso heel lastig wanneer je over je kinderen begint. Ondanks dat er tegenwoordig zoveel alleenstaande mama’s zijn, blijf ik dat toch lastig vinden. Ook omdat ik zelf absoluut geen kinderwens meer heb. Dus dan moet een man mijn kinderen wel leuk vinden, maar zelf geen kinderen (meer) willen. Toch voelt voor mij gek.

Heb je het al verteld trouwens? Of al een keer eerder aan iemand anders? Dat je een beetje een idee hebt wat voor reacties je kan krijgen.
            Mij trouwens dat het op zich voor een nieuwe man best een fijne situatie is toch? Hij hoeft niet jaloers te zijn op een ex, want die is er niet. Geen gedoe en ruzies en plannen waar je je aan moet houden. Dat is allemaal wel prettig. (Waarom ben ik daar niet opgekomen..) 😋

1x eerder verteld aan een man, die vond het maar vreemd, want een kind krijg je toch alleen van elkaar als je een liefdesrelatie hebt was zijn antwoord. Oke doei!

• [verwijderd]

Marshmallow kun je niet in je profiel zetten dat je kinderen hebt? Dan hoef je de hele situatie nog niet uit te leggen maar weten ze wel dat je kinderen hebt.

Oh ja dat heb ik al gedaan hoor, ook dat ik geen kinderwens meer heb.

een maand later

Ik dacht laat ik Lexa weer eens starten, zie ik een man die gewoon echt zoveel lijkt op een crush die ik had toen ik 14-19 jaar was. Wow echt zo apart, maar de leeftijd klopt verder niet 😉
            Meteen crush gegoogled (haha slecht) en nog steeds een mooie man, nog mooier denk ik dan 20 jaar geleden.