Huggybird Mijn eerste gevoel zegt wel het gesprek aan gaan. Hij heeft nou ook weer geen doodzonde begaan of me bedrogen of zo. En andersom zou ik het ook vervelend vinden als hij m’n berichten zou negeren.
Het logische antwoord qua bang voor zou zijn. Angst om opnieuw gekwetst te worden. Maar dat heb ik eigenlijk niet. Ik heb uiteraard nog wel gevoelens maar heb ook rust met de situatie zoals die is. En niet meer dat desperate gevoel zeg maar.