Hi Dames, Tot juli ben ik 2 jaar vrijgezel geweest, nadat ik bij de vader van mijn zoon weg ben gegaan.
ik ben na ruim 1,5 jaar eens op Tinder, Innercircle e.d. gaan kijken, maar de mensen die daar op stonden waren niet echt mijn type. Ik merkte dat er toch veel mensen tussen zitten waar ik niet mee kon levelen en veel mannen die het alleen om de seks te doen was.
Ik ben toen naar betaalde lidmaatschappen gaan kijken. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Lexa, omdat ik hier eerder goede ervaringen mee had. Mijn ervaring hiermee is dat je heel goed kan filteren op diverse criteria, maar dat 1 op 1000 een keer interessant is.. Maar hé.. is dat in het echte leven anders? Opzeggen is ook niet heel makkelijk bij Lexa (ze maken het je moeilijk door knopjes te verstoppen), maar verder werkt het prima.
Uiteindelijk via daar 3 dates gehad met 2 mannen, voor ik tegen mijn huidige vriend aanliep (via Lexa). Inmiddels 5 maanden samen en het lijkt echt een wonder dat ik hem heb gevonden. We passen zo goed bij elkaar, dat het op een speld in een hooiberg lijkt. Over 3 mnd gaan we samenwonen. 🙂
Succes!