@iMoeder ja ook erg benieuwd hoe het was?
Een date heb ik echt al in geen eeuwen meer gehad (in 2013 voor het laatst πŸ˜‚ )

Nou damesss. Het was echt hartstikke leuk! Ik kon me mn laatste date niet eens meer herinneren. Was 20 jaar geleden of zo! We hebben vooral heel lang gepraat over van alles en nog wat. Elkaar leren kennen. Ik had in onze app gesprekken al
duidelijk gemaakt dat ik niet iets heel serieus zoek. Maar een klik etc wel belangrijk vind. Dus dat maakte het gesprek ook makkelijker.
We hebben niet gezoend of iets. Dat had ik ook te snel gevonden denk ik. Wel een hoop geflirt en denk dat de chemie er wel is.

Eenmaal thuis kreeg ik na een uurtje een paar berichtjes van hem. Dat hij me aantrekkelijk vind en enorm sexy en zeker nog n keer af wil spreken. ☺️

• [verwijderd]

iMoeder Ik ben inmiddels ook niet single meer haha.. En heb eigenlijk ook niet echt gedate..

Eind januari aan de klets geraakt online met mijn inmiddels vriend uit Ierland πŸ˜ƒ Allebei gescheiden dus gelijk raakvlakken en wat een verademing zeg.. Wist niet dat er nog zulke lieve positieve mensen bestonden 😍 We hebben elkaar nu een paar keer gezien, maar spreken elkaar meer dan een getrouwd stel ongeveer..

Ik wilde eigenlijk ook voorlopig single blijven, eerst alles weer op de rit enzo, maar dit was te goed om te laten gaan.. Inmiddels wel lekker mijn eigen huisje sds 2 weken dus nu ook wat meer vrijheid qua videobellen enzo, dat is heerlijk πŸ™‚

[verwijderd] Wat leuk dat je daar nog steeds mee samen bent! Ik weet nog dat je de eerste keer daar heen ging. πŸ™‚
      Lijkt mij wel lastig zo een lange afstand relatie. Al zitten er ook n hoop voordelen aan natuurlijk!

Ik denk onderhand trouwens ook dat je doorgaans eerst iemand ontmoet, voordat je in de gaten hebt, dat je er weer klaar voor bent. Dus niet andersom zeg maar, dat je aan het wachten bent tot je er klaar voor bent en dan pas de stap neemt. Ik kwam er eigenlijk ook pas achter door t hele werk gebeuren.. Daarvoor was ik wel langzaam aan meer aandacht aan mezelf gaan besteden. Maar niet dat ik dacht, kom ik ga weer daten.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat leuk @iMoeder , al een vervolg afspraak gemaakt?

[verwijderd] Nee nog niet. Wel steeds meer app contact. Is ook een fijne manier vind ik. Praat toch wat makkelijker over sommige dingen.

• [verwijderd]

Marshmallow Ja heel fijn, ik voel me kilo's lichter, geen negatieve energie hier in huis ❀

Robije Ja hij heeft 2 kinderen, wel al wat ouder, allebei pubers haha

iMoeder Ja het klikt nog steeds heel goed, hij is nu 2x hier geweest en ik 1x daar. Ga nu over 3 weken weer die kant op πŸ™‚ Het is idd niet het makkelijkste, maar met een beetje geluk emigreert hij volgend jaar hierheen 😁 Mocht alles zo blijven gaan als het nu gaat in ieder geval en mochten zijn kinderen het dan ook nog steeds leuk vinden.. Voorlopig blijven we lekker heen en weren πŸ™‚ Met je eens wat betreft het eraan toe zijn.. Alleen woonde ik nog bij ex dus qua planning was ik er echt nog niet aan toe, emotioneel wel overigens.. Nu wel veel fijner zo in mijn eigen huis πŸ˜ƒ

Fijn dat je date leuk was! Appen is zeker wel makkelijker praten soms, hopelijk blijft het contact zo fijn!

• Robije hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Klinkt goed! Was het al de bedoeling dat hij ging emigreren? Of gaat hij dat dan voor jullie doen?

• [verwijderd]

Robije Nee dat was zeker niet al de bedoeling haha.. Hij komt normaal gesproken niet zoveel buiten zijn woonplaats, en nu is ie al een paar keer hierheen gevlogen zelfs haha. Het is nog even afwachten hoe het loopt, maar ws. is de moeder van zijn kinderen binnenkort helemaal uit beeld, dus dan is hij vrij om hierheen te komen met zijn kinderen. Ik heb co-ouderschap met mijn ex dus emigreren die kant op zal voor mij zeker niet gaan.. Vandaar de plannen op deze manier πŸ™‚