Ik heb ondertussen het app contact met 1 man afgebroken. Gewoon eerlijk gezegd dat ik denk dat de klik er niet is. Vond hij jammer maar ja, is wat het is.
Met de man waarmee ik op date ben geweest app ik ondertussen de hele dag door. Gisteren tot 2 uur βs nachts zelfs.. Echt leuke gesprekken dus, over van alles en nog wat. Als het doorgaat zien we elkaar dinsdag weer.
Daten
[verwijderd] Vol van jezelf zijn is inderdaad een erge afknapper. Hopelijk bevalt ze date met je ex-collega! Leuk hoor. Is braaf een goed teken voor je?
Is het genoeg om te zeggen dat ik nog bij hem ben en vannacht ook hier blijf
[verwijderd]
Heel leuk zeg iMoeder! Is deze via Tinder?
Braaf is in dit geval een goed teken ja. Mijn laatste paar gesprekken gingen iets te snel over in seksueel getinte gesprekken. Af en toe wel leuk maar niet de hele tijd. Daar heb ik ook contact op afgekapt.
[verwijderd]
Famofthree haha zeker! Geniet ervan
Famofthree Super zeg! Is je gegund hoor!
Famofthree woehoeee veel plezier
iMoeder super leuk zeg!!
[verwijderd]
Jullie zijn goed bezig! Wat leuk om te lezen. De scheiding is helemaal rond nu dus ben officieel echt single dus ben vrij
Haha nee hoor,pas maar even eerst aanmezelf werken..
[verwijderd] Ja dat is jammer he. Ik bedoel, is leuk dat je recht op je doel afgaat en op zich ben ik best voorstander van de bullshit overslaan. Maar het is gewoon een afknapper als er al snel daarop word aangestuurd. Ik bedoel, ik ken je niet, waarom zou ik je na een kwartiertje kletsen gaan vertellen wat ik allemaal lekker vind in bed?
Ondertussen voer ik dat soort gesprekken trouwens wel met de man waar ik mee op date ben geweest. Maar die gaan heel anders, heel open en relaxed. Niet op zo'n hitsige manier, meer om te kijken of onze voorkeuren matchen op dat vlak.
Famofthree wow wat leuk zeg! Super voor je!
[verwijderd]
iMoeder nou exact dat. Of hele verhalen over wat hij nu allemaal met mij wil doen. Allemaal leuk en aardig maar ik kan daar niks mee. Het lijkt dan ook niet meer over andere onderwerpen te kunnen gaan en dat vind ik jammer. Een man moet wat inhoud hebben maar als dat zich beperkt tot één plek dan laat het maar zitten
Gesprekken zoals jij nu voert vind ik ook gewoon okΓ©. Dat is zelfs best handig voor wanneer er echt meer gaat gebeuren.
[verwijderd] wat fijn! Wat lijkt me dat een ontzettende opluchting zeg! Heeft het lang geduurd allemaal?
[verwijderd]
Ja wel langer dan normaal omdat het huwelijk in het buitenland is gesloten waren er meer papieren nodig.
Het voelt wel raar en ik heb op dit momenten echt wel momenten dat ik hem mis.. ook al is het vaak een grote ..... 12 jaar samen vergeet je niet zomaar.
[verwijderd] oh maar dat snap ik ook wel hoor. Ik heb dat ook wel een beetje soms, vooral als ik 's avonds alleen op de bank zit.... Het is nu ook zo rustig in huis, ik ben de afgelopen jaren echt gewend geraakt aan boze buien, uitbarstingen en alles doen om het vooral hem naar zijn zin te maken En nu kabbelt alles maar een beetje door of zo (klinkt belachelijk, ik weet het).
[verwijderd]
Ja en we hebben ook zat mooie momenten beleefd en afgelopen week maanden echt een goed gesprek gehad dan ga je alles weer vanuit een ander perspectief bekijken. Dat maakt het gewoon lastig.
Maar van binnen weet ik wel dat het goed zo is, maar dat voelt niet altijd zo.
[verwijderd]
Deliana Het klinkt misschien gek, maar ook aan stressvolle situaties wen je. Het is bekend. Nu alles ineens niet meer om hèm en zijn buien draait, moet je zelf gaan bedenken hoe je je dagen (en je leven) gaat invullen en dat kan nog best even beangstigend, of op zijn minst wennen zijn.
[verwijderd] ja, op zich klinkt dat niet heel gek hoor! Ik hoop alleen dat het wennen aan de situatie wel een beetje op schiet
[verwijderd] Het is gewoon een rouwproces waar je in zit. Ook al ben je zelf degene die er een punt achter heeft gezet, en sta je er 100% achter. Dan doet het nog steeds pijn. Je bent immers ooit met een ander beeld voor ogen eraan begonnen en dat plaatje is niet meer. Daar moet je gewoon de tijd voor nemen.
Nou, mijn tweede date was gisteren. Samen wat wezen drinken en daarna mee naar huis gegaan om samen op de bank te ploffen en een film te kijken. Was hartstikke gezellig en we hebben gezoend en wat gerommeld. Dat laatste was nogal lang geleden voor me dus vond het wel spannend. Maar het voelt allemaal goed en minder ongemakkelijk als ik verwacht had. Heel fijn eigenlijk.