[verwijderd] Wat leuk dat je daar nog steeds mee samen bent! Ik weet nog dat je de eerste keer daar heen ging. πŸ™‚
Lijkt mij wel lastig zo een lange afstand relatie. Al zitten er ook n hoop voordelen aan natuurlijk!

Ik denk onderhand trouwens ook dat je doorgaans eerst iemand ontmoet, voordat je in de gaten hebt, dat je er weer klaar voor bent. Dus niet andersom zeg maar, dat je aan het wachten bent tot je er klaar voor bent en dan pas de stap neemt. Ik kwam er eigenlijk ook pas achter door t hele werk gebeuren.. Daarvoor was ik wel langzaam aan meer aandacht aan mezelf gaan besteden. Maar niet dat ik dacht, kom ik ga weer daten.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat leuk @iMoeder , al een vervolg afspraak gemaakt?

[verwijderd] Nee nog niet. Wel steeds meer app contact. Is ook een fijne manier vind ik. Praat toch wat makkelijker over sommige dingen.

• [verwijderd]

Marshmallow Ja heel fijn, ik voel me kilo's lichter, geen negatieve energie hier in huis ❀

Robije Ja hij heeft 2 kinderen, wel al wat ouder, allebei pubers haha

iMoeder Ja het klikt nog steeds heel goed, hij is nu 2x hier geweest en ik 1x daar. Ga nu over 3 weken weer die kant op πŸ™‚ Het is idd niet het makkelijkste, maar met een beetje geluk emigreert hij volgend jaar hierheen 😁 Mocht alles zo blijven gaan als het nu gaat in ieder geval en mochten zijn kinderen het dan ook nog steeds leuk vinden.. Voorlopig blijven we lekker heen en weren πŸ™‚ Met je eens wat betreft het eraan toe zijn.. Alleen woonde ik nog bij ex dus qua planning was ik er echt nog niet aan toe, emotioneel wel overigens.. Nu wel veel fijner zo in mijn eigen huis πŸ˜ƒ

Fijn dat je date leuk was! Appen is zeker wel makkelijker praten soms, hopelijk blijft het contact zo fijn!

• Robije hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Klinkt goed! Was het al de bedoeling dat hij ging emigreren? Of gaat hij dat dan voor jullie doen?

• [verwijderd]

Robije Nee dat was zeker niet al de bedoeling haha.. Hij komt normaal gesproken niet zoveel buiten zijn woonplaats, en nu is ie al een paar keer hierheen gevlogen zelfs haha. Het is nog even afwachten hoe het loopt, maar ws. is de moeder van zijn kinderen binnenkort helemaal uit beeld, dus dan is hij vrij om hierheen te komen met zijn kinderen. Ik heb co-ouderschap met mijn ex dus emigreren die kant op zal voor mij zeker niet gaan.. Vandaar de plannen op deze manier πŸ™‚

Ik heb ondertussen het app contact met 1 man afgebroken. Gewoon eerlijk gezegd dat ik denk dat de klik er niet is. Vond hij jammer maar ja, is wat het is.
            Met de man waarmee ik op date ben geweest app ik ondertussen de hele dag door. Gisteren tot 2 uur β€˜s nachts zelfs.. Echt leuke gesprekken dus, over van alles en nog wat. Als het doorgaat zien we elkaar dinsdag weer.

[verwijderd] Vol van jezelf zijn is inderdaad een erge afknapper. Hopelijk bevalt ze date met je ex-collega! Leuk hoor. Is braaf een goed teken voor je?

• [verwijderd]

Heel leuk zeg iMoeder! Is deze via Tinder?

Braaf is in dit geval een goed teken ja. Mijn laatste paar gesprekken gingen iets te snel over in seksueel getinte gesprekken. Af en toe wel leuk maar niet de hele tijd. Daar heb ik ook contact op afgekapt.