[verwijderd] Schuurpapier als je allebei Facebook hebt het instellen als "wij hebben een relatie" en samen op de knop drukken π En anders gewoon vragen: "Wil je verkering met mij?", lekker cheesy π€π
Schuurpapier Ik kreeg liefdesverklaringen van iemand, via messenger. Dat had ik dus afgekapt, en daaruit volgde dit gesprek met m'n lover. Was medio mei. Maar ik wacht nog altijd op dat moment ππ
iMoeder Schuurpapier Mijn vriend heeft me letterlijk gevraagd of ik verkering met hem wilde. Ik vond dat super schattig. π₯°
Schuurpapier iMoeder Ik vind dat ook heel schattig, maar om het zelf te vragen, ik krijg het m'n mond niet uit π
iMoeder Blue Ik heb eigenlijk wel een beetje te doen met die man. Het zal best een obstakel zijn voor hem bij het daten. Veel vrouwen zullen daar wel moeite mee hebben in het oppervlakkige online daten. Hij zal wel flink zenuwachtig zijn geweest voor hij dat bericht aan je gestuurd heeft.
Blue iMoeder dat denk ik ook, daarom vond ik het ook extra lastig. Want ik wil echt niet de vrouw zijn die hem om zo'n reden afkapt of niets meer van zich laat horen. Tegelijkertijd voelde het ook slecht om net te doen alsof het me echt niets boeide, want dat deed het wel.
Louelle81 Schuurpapier Een leuke date in een restaurang plannen. Dat het hebben over jullie toekomst plannen zodat hij genoeg ruimte krijgt om het te vragenπ
Louelle81 Blue Ik denk dat je het prima opgelost heb door het te hebben aangegeven. Liever dat, dan niks meer van je laten horen. Wat ook vaak voor komt. Gewoon lekker op je af laten komen. Maak er een gezellige avond vanπ
Elsie89 Mijn man heeft een half verlamde arm. Kan hem wel gebruiken maar kan lang niet alles. Weet heel snel hoor en wordt er ook nooit op aangekeken oid terwijl het wel zichtbaar is. Dit even ter geruststelling
Schuurpapier Louelle81 Dat zit er helaas even niet in π gezien de mentale toestand van mijn dochter, wil ik rond die tijd (bedtijd) gewoon thuis zijn! Ik wacht eigenlijk op stabiel mooi weer, zodat ik een picknick kan organiseren. Maar ik heb geen geduld meer π
Louelle81 Schuurpapier oh begrijpelijk. Een picknick is ook een leuke gelegenheid. Misschien kun je op een klein briefje schrijven of hij verkering wil. En dat briefje ergens tussen stoppenπ
Pimpelmeesje Schuurpapier maar het is toch juist leuk om dat heel overdreven kinderachtig te doen? Hoewel als ik je appje ziet hij vast zelf over de brug zal komen binnenkort π
Schuurpapier Pimpelmeesje Vind ik dus niet π Dat appje was al 17 mei hΓ¨! Hij mag wel opschieten nu hoor πβ€
Deliana Schuurpapier je kinderen zijn toch ook gek op hem, volgens mij ergens gelezen? Misschien je dochter een kaartje/tekening laten maken met "wil jij verkering met mama?" Of "wil je de vriend van mama zijn?" Je zoon er nog een handtekening bij en klaar π
Blue Even heel kort (we hebben een plas pauzeπ) het is heel leuk, praten over van alles en nog wat. We hebben lekker in een park gezeten en gaan nu wat eten halen. En jemig, wat heeft hij mooie ogen @[verwijderd] je had helemaal gelijkππ