@Blue Aaah ik snap best dat het spannend voor je kan zijn! Maar:
Blue In de praktijk lijkt me dat het leven met 1 hand best ingewikkeld kan zijn.
Als hij zijn hele leven maar 1 hand heeft, weet hij zich er prima mee te redden, met of zonder prothese!
Blue Dat andere mensen zo kijken. Dat je de vriendin bent van "die man zonder hand".
Je hebt je eerste date he ๐ Maar, als hij een goede prothese heeft, zie je daar bijna niets van, en als je er wel wat van ziet en mensen vragen er om, zal hij er zelf vast een goede reactie op hebben. En daarbij, als hij de man van je dromen is, dan boeit het toch ook niet dat hij 1 hand heeft en dat anderen dat zien?
Blue Dat vanavond ongemakkelijk is, je niet weet waar je moet kijken, het misschien gek aanvoelt, je geen medelijden wilt/moet hebben. Dat het er eng uit ziet.
Misschien is het handig om als jullie elkaar ontmoeten hem te vragen naar zijn hand? Hoe het komt, of hij er wat over wil vertellen, omdat jij je anders misschien ongemakkelijk voelt aangezien er dan een olifant in de kamer staat? En misschien begint hij er zelf al over, omdat hij weet hoe het is om met 1 hand te leven. Dat kan ook.
Ik denk echt dat je het los kunt laten hoor, maar weet ook dat dat makkelijk gezegd is ๐