iMoeder Hier gaat alles goed hoor! Ik had even een forum-pauze haha.. Nog steeds heel erg verliefd, inmiddels behoorlijk serieuze plannen ook.. Zijn huis gaat binnenkort in de verkoop en dan komt hij hopelijk begin volgend jaar naar Nederland π Vorig weekend was ik daar en dan voel je dat we zoveel dichter bij elkaar komen elke keer weer, dat het heel lastig is om dat weer los te laten.. Het voelt gewoon zo goed.. We hebben inmiddels ook wat discussies/ruzies achter de rug, dat is soms wel lastig met 2 koppige mensen en cultuurverschillen.. Hij is best wat ouderwets aangelegd en ik als Nederlandse ben juist erg vrij.. Het is ook een kant van elkaar die we moeten leren kennen, hoe je ruzie maakt en wat je dan wel/niet nodig hebt van elkaar, en hoe je het dan weer goedmaakt.. Hij is bijv. het type dat offline gaat, je overal blokkeert en dan 3 dagen later terugkomt van: ja je had toch gelijk.. Terwijl ik juist in paniek raak als ik geen mogelijkheid heb tot contact.. Nu hebben we bijv. afgesproken dat hij gewoon zegt als hij even tijd nodig heeft om na te denken en dat ik hem dat dan ook geef, zolang hij me niet blokkeert en ik moet ook leren dat hij dan gewoon terugkomt.. Maar zo leren we elkaar beter kennen en uiteindelijk komen we dan weer nader tot elkaar.. We zijn zelf er best sterk van overtuigd dat dit het is, praten over de toekomst en trouwen e.d.. Hierin zijn we naar de omgeving toe dan nog wat voorzichtiger omdat het nog best snel is allemaal.. Maar voor ons gevoel zit het in ieder geval goed π Sorry voor het epistel haha
iMoeder Hier ook allebei laten testen.. Wel al voor onze 1e ontmoeting, dus konden de condooms gelijk achterwege laten.. Maar zonder test hadden we dat beiden niet gedaan.. Zekere voor het onzekere π