Blue niet te moeilijk nadenken π. Ik had mijn Tinder profiel heel kort.
Zoiets:
2 kinderen
Hond
Hobbies/dingen die ik leuk vind kort samengevat.
Als mannen al de moeite nemen om je profiel te lezen dan werkt kort beter dan een lang verhaal. Verder heb ik nog jonge kinderen, daarom heb ik ze ook in mijn profiel genoemd. Daar swipen genoeg mannen op naar links en het scheelt ook een ongemakkelijke aankondiging als je gesprek eenmaal loopt. Oja en meerdere foto's! Veel mannen (en vrouwen) swipen je naar links als je maar 1 foto hebt staan. Het restant van de mannen zijn over het algemeen mannen die toch alles wel naar rechts swipen.
Ik vond Happen trouwens ook een leuke app. Mensen uit de buurt.
iMoeder waarom moet je er eigenlijk voor langs de huisarts? Ik kon gewoon bellen en kon het labformulier + setje voor het uitstrijkje zo ophalen. Of heb ik dan iets belangrijks gemist? π
Ik ben gisteren het gesprek met degene waar ik serieus mee ben aangegaan. Via de app welteverstaan... We hebben op korte termijn geen moment samen en ik moest het bespreken. Hij wilde alles weerleggen maar dat riep bij mij juist meer weerstand op. Het is nog niet klaar maar ik denk dat het daar nu wel op uitloopt. Ik heb hem ook wel verdriet gedaan doordat ik dit uitgesproken heb. Vreselijk vind ik dat want hij is ontzettend lief. Maargoed, ons gesprek is nog niet voorbij.