Hier een kat met een plastic fetisj. Dus altijd opletten of er niets rond slingert hier.
Verder is het net een duif als ie spint kwa geluid dan he klinkt erg grappig en hij doet dat vaak naast je oor als je probeert te gaan slapen.
Hier een kat met een plastic fetisj. Dus altijd opletten of er niets rond slingert hier.
Verder is het net een duif als ie spint kwa geluid dan he klinkt erg grappig en hij doet dat vaak naast je oor als je probeert te gaan slapen.
Mijn kat eet meloen en broccoli.
Hij heeft verder de gave om ontzettend voor je poten te lopen of vlak achter je te gaan liggen.
Snoeki Hier een kat met een plastic fetisj. Dus altijd opletten of er niets rond slingert hier.
Hier ook! Vooral rietjes en loomelastiekjes. Opeten en weer uitkotsen, fijne hobby..
Die hebben we dus zo min mogelijk in huis, nu knaagt hij op plastic tassen.
En hij is zรณ gek op erwtensoep dat hij inmiddels al begint te miauwen als je rammelt met het pak spliterwten.
Mijn hond is verslaafd aan chocolade en aast dus ook graag op de broodjes Chocopasta van de kinderen
Als hij een kuip margarine of halvarine te pakken krijgt, likt hij de kuip leeg.
Hij slaapt als een ballerina met alle poten elegant in de lucht en snurkt hier dan keihard bij.
(ja, ik weet dat chocolade giftig is voor honden, maar dit is alleen het geval bij een bepaalde hoeveelheid per kg hond)
Ik heb twee katten. kat 1, maakt alle knuffels en krabpalen kapot. Ik weet niet wat het is, maar hij moet alles dan in รฉรฉn nacht kapot bijten. Tegenwoordig doen wij dus alle knuffels in afgesloten bakken. Vervolgens als mijn man het papier van de keukenrol ergens laat slingeren ligt alles de volgende ochtend in de drinkbakken. Meneer kan ook heel goed kasten open maken.
Dan hebben we ook nog kat 2. In zijn vorige leven was hij denk ik een hond. Kippenbotjes stelen uit de vuilnisbak. ( die moeten we dus dichtplakken als we kip hebben gegeten) Alles wat op je bord ligt stelen, hij springt dan op tafel gaat een beetje uit de buurt liggen, rekt zich uit en dan komt dat pootje te voorschijn met die lange nagels... En ja hoor dag vlees of groente.
Mijn kat speelt graag met haarschuifjes.. En die tikt hij dan met zijn poot van het bureau af op de grond, om vervolgens als een peuter te kijken zo van: Nou? Pak maar! Hij speelt er niet op de grond mee, hij wacht totdat ik hem weer op het bureau leg, en dan het hele spelletje weer opnieuw
Onze teckel wil altijd op de verwarming getild worden, daar ligt ze dan lekker te chillen. Mijn King Charles C dook altijd de droger in zodra de deur open ging; lekker op de warme was liggen
Ik heb 2 katten. Die ene is een halve siamees en kletst echt constant. Hij kan ook apporteren, het liefst met propjes papier. Hij is een kat maar kan met moeite ergens op springen en valt regelmatig ergens vanaf. Als je zijn etensbak verplaatst, al is het 5 meter de andere kant op dan kan hij het niet meer vinden. Hij klimt niet op schoot maar gaat op je borst liggen net onder je kin. En hij is vrij gigantisch.
Die ander is ontzettend aanhankelijk echt tot vervelends aan toe. Ze maakt elke avond koprollen op het kleed, en dan echt een koprol soms 3 achter elkaar. Ze houd er van op haar buik gekriebelt te worden.
'S nachts slaapt ze op mijn benen. Hoe hard ik mijn best ook doe om haar weg te duwen, wild bewegen met mijn benen. Ze maakt zich dan net zo zwaar als beton en verroerd zich niet. Als ze in de nacht de kans krijg kruipt ze onder de dekens om daar te slapen.
En ze drinkt uit het toilet.
Een van onze katten โkloptโ op het raam als hij naar binnen wil. Eerst met zn staart en als we niet snel genoeg komen, dan met zn achterpoot
Mijn Maine coon is echt de grootste knuffelkont ooit! Staat het ras ook echt wel om bekend hoor. Als het had gemogen van mijn vriend had ik hem nu ook meegenomen, maar hij blijft bij mijn moeder helaas..
Maar zodra je gaat slapen komt hij op je hoofd liggen of je kussen helemaal afpakken.
Of hij kruipt onder de dekens in het eerste beste warme holletje dat hij kan vinden. Vervolgens ligt hij te spinnen als een malle en kun je 's nachts niet anders gaan liggen.
Als ik huiswerk moest maken, in schriften of op de laptop of boeken ging lezen kwam hij zo bij je liggen dat je niks meer kon doen.
En, maar volgens mij is dat kateigen, hij wilt altijd overal op schoot liggen, liefst zelfs op je borst, en zoekt mensen uit die een hekel aan katten hebben!
ja tassen zijn hier ook favoriet, of ingepakte cadeautjes in cellofaan.