Nou ik wil dus eigenlijk ook wel een speeltje bestellen voor mezelf. Maar durf niet zo goed. Schaam me daar een beetje voor. Wat als iemand dat vindt.. haha
Hulpmiddelen
[verwijderd]
Ja ik vertel ook niet dat wij een goed seksleven hebben en wat we uitspoken. Sommige vriendinnen wel...maar die vertel ik al vanaf dat we 13 waren alles over jongens. Met 1 vriendin deelden we een tweeling een tijdje. Nou ja delen...ik 1 en zij 1.
@Imona snap ik. De eerste keer is ook spannend. Wij hebben een kistje met slot. Daar kan niemand in.
Maar.... ik zou er nu gewoon open en bloot mee naar huis lopen als ik het heb gekocht. Ik schaam me er juist niet voor. Laat alleen maar zien dat je plezier hebt. Niks om je voor te schamen.
[verwijderd] Hier krijg je altijd een zwart tasje zonder tekst of reclame ''discreet''
Ik heb alleen nog een kleine vibo, maar die vind ik eigenlijk niet zo fijn. Kan wel eens samen met mn man iets bestellen.
Ik ga er vanavond eens even goed voor zitten en wat leuke dingen bestellen .
Ons seksleven is prima en lekker hoor. Maar wel een beetje teveel van hetzelfde zeg maar.
Bij deze meteen mijn goede voornemen voor 2019...meer en spannendere seks.
[verwijderd]
Mariette07 ja klopt bij Christien le duc ook. Maar ik loop er zo mee rond als het moet
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Elfya easy toys is een leuke website. Hun blogs zijn ook leuk.
Willie. Nl heb ik goede ervaring mee.
[verwijderd]
Ik ga eens kijken bij easy toys
[verwijderd] Thanks, ik ga er eens even een kijkje nemen.
[verwijderd]
O had ik het glijmiddel Pjur al genoemd? Dat is toch wel het meest fijne spul ooit. Ik ben echt allergisch voor alles...maar dit...
En het voelt geweldig bij de seks en je huid voelt daarna ook nog eens super zacht aan.
Pjur Original 100 ml
pjur ORIGINAL Bodyglide is een multiple use (3-in-1) massage product. 1) Voor massage - pjur庐 ORIGINAL Bodyglide is een op siliconen gebaseerde formule en heeft door deze formule zeer positieve eigenschappen 2) Bevat huidverzorgende ingredienten en is dus ook als een body- en huidlotion te gebruiken. 3) Door de langdurige glijeigenschappen en samenstelling die geen irritatie veroorzaakt op de (huid)slijmvliezen is het tevens aanwendbaar als glijmiddel.
Huidverzorgend
Droogt niet op
Huidvriendelijk
Olie- en vetvrij
Geschikt voor gebruik met latex condooms
Kleur: Transparant
Inhoud: 100 mL
Algemene Informatie: Pjur庐 produkten worden wereldwijd aanbevolen door artsen en apothekers! Plakt niet en droogt niet uit 路 economisch in gebruik door handige druppel dispenser 路 niet giftig 路 smaakloos 路 reukloos 路 anti allergisch 路 verstopt de pori毛n niet 路 dierproefvrij 路 vrij van dierlijke producten 路 aanbevolen door het duitse AIDS Fonds als beste massage- en glijmiddel in kombinatie met condoom 路 streng getest door T脺V in Duitsland.
[verwijderd]
Welke toy cleaner gebruiken jullie?
[verwijderd] en beetje hetzelfde. Hij gebruikt het bij mij.
Ik ben de enige die een vibo gebruikt. Niet dat mijn man het zou willen, maar ik zou dat denk ik niet fijn vinden om bij hem te doen. Vast heel preuts hoor.
[verwijderd] Wij gebruiken hier de grey (50 shades toycleaner)
https://www.bol.com/nl/p/fifty-shades-of-grey-sex-toy-cleaner/9200000023258157/
de mevrouw van de winkel zei dat die erg goed was en ze heeft gelijk gehad..
wij bestellen eigenlijk alles bij sextoyland.nl groot assortiment en snelle levering..
er zit bij ons in de buurt een vestiging maar die hebben maar een deel van het assortiment echt in de winkel maar bieden wel goed service en uitleg
Ik vind de Sensilube glijmiddel het fijnst. Voelt heel natuurlijk aan. Echt een aanrader!
- Bijgewerkt
Wij hebben nu die van 50 shades en die bevalt ons goed!
Werd ons aangeraden in de winkel trouwens
Wishfulthinking wat toevallig haha
maar idd goed spul (zegt mijn man want die mag alles schoonmaken
Mariette07 whoehahahaha dat is hier precies hetzelfde zo..
Hier heeft man net een kerstcadeautje besteld
Wij hebben gisteravond nog ff een pakketje samen gesteld
Wishfulthinking haha you go girl.. tipje van de sluier oplichten misschien?
ik ga vanavond ook maar weer eens met man lief achter de PC even de collectie uitbreiden