[verwijderd]
thnx, bovenste ook besteld
Hulpmiddelen
Toen ik 20 kilo lichter was kocht ik nog weleens mooie setjes lingerie. Ik heb wel vorig jaar een surprise box voor mijn man zijn verjaardag besteld. Hier gebruiken we wel een paar dingen uit. Verwarmende olie, veertjes, vibo en zo'n ring. Verder ben ik echt mega onzeker in bed en over mijn lichaam dus durf me niet zo goed te laten gaan.
Pietje1987
wij hebben ook de u vibe, ik vind hem echt niks. Kreng doet mij pijn, geen idee hoe het komt.
Ik heb een tijdje terug zo'n pakketje besteld met van alles erin. Er zaten ook dingen in voor mijn man om te dragen, maar dat leuk ons geen goed idee met hoe strak het al om je vinger zat. Er zat ook een staafvibrator in een die heb ik wel uitgeprobeerd, vond het wel een beetje gek omdat het koud is ipv lekker warm. Er zaten ook van die balletjes in, die ga ik binnenkort eens uit proberen. Misschien is het voor jou ook een idee om eerst zo'n goedkoop pakketje aan te schaffen zodat je het één en ander uit kan proberen voor je grotere bedragen uit geeft aan iets wat je misschien niet fijn vind. Oh ja, ik heb ook nog een finn, da's een vingervibrator. Het materiaal van finn is wat stugger en zachter dan wat er in mijn pretpakket zit en voelt ook minder koud. Die gebruik ik tot nu toe zelf het meest.
[verwijderd]
Ik heb pas geleden een vibrator gekocht met 30 standen, als er iets overbodig is dan zijn het wel die 30 standen maar verder doet hij zijn werk wel.
We-vibe vind ik leuk maar het beperkt je wel in je mogelijkheden vind ik. Al voegt het natuurlijk ook wel weer wat toe.
Als ik nu iets zou kopen dan zou ik voor die eerder genoemde Statisfier gaan. Die lijkt mij ook wel wat.
Oja en een rabbit is ook leuk!
Heb van de zomer een 'tupperware'-party gehad met vriendinnen. Leek me van tevoren alleen maar melig, maar het was echt wel fijn. Je krijgt uitleg over alle verschillende spullen en kunt ze bekijken/vasthouden
Hier een vibrerende cockring, paar vibo's, veel flesjes glijmiddelen in verschillende smaken Massagekaars (past niet helemaal in t rijtje maar wel heel fijn!)
Ik gebruik nooit wat zelf, ik doe het ook nooit alleen. Ja voor mijn vriend als ie toekijkt. Verder zou ik nog een buttplug willen hebben.
[verwijderd]
Met dank aan dit topic even een kleine bestelling gedaan
Ik heb toen ik ging scheiden een dildo gekocht omdat ik vond dat ik die wel verdiend had. In mijn huidige relatie hebben we die een hele enkele keer tijdens de sex gebruikt, maar ik vind het geen toegevoegde waarde hebben omdat het meer dan goed genoeg is tussen de lakens zonder toys. Hubbie vraagt nog weleens of ik dat ding erbij wil pakken, maar ik heb m stiekem al weggegooid een tijd terug
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Toch maar aangepast omdat ik dit wel heel prive vind nu ik er wat langer over nadenk...
[verwijderd] wij zijn 12 jaar samen, maar inmiddels ben ik schaamteloos. Maar wij hebben een behoorlijk uitgesproken seksleven (wat ik niet allemaal online neer ga zetten).
[verwijderd] ik heb geen speeltjes maar ook geen enkele schaamte voor mijn vriend meer.
Luuz en dan wordt ik toch nieuwsgierig he.
[verwijderd] hier dan geen speeltjes maar herken t stukje schaamte wel. Mn man vind t af en toe leuk om te zien hoe ik mezelf bevredig maar dat voelt toch nog steeds heel raar ofzo. Met speeltjes weet niet of ik dat zou kunnen
Wauw wat leuk dat hier openlijk over gepraat kan worden..
ik ook overgestapt van ZP haha suffe boel daar
Hier ook veel speeltjes aanwezig buttplugs Vibrator handboeien zweepje ik houd van een beetje afwisseling we gebruiken steeds iets nieuws.. we zijn onze horizon aan het verbreden zeg maar
Ik heb een tarzan een g spot en een gewone rubberen dildo. Ik heb de pinguïn. Wat klemmen, touw en een zweep. Oh ja de balletjes heb ik ook.
En wat ik nooit op zp zou durven zeggen maar hier toch erin gooi, wij zijn wel van de swing en trio oké doei
[verwijderd]
Als ik straks op mezelf woon ga ik ook maar eens wat aanschaffen haha.. Iets om naar uit te kijken, eindelijk weer goede seks