Hier een vibrerende cockring, paar vibo's, veel flesjes glijmiddelen in verschillende smaken 🤣 Massagekaars (past niet helemaal in t rijtje maar wel heel fijn!)

Ik gebruik nooit wat zelf, ik doe het ook nooit alleen. Ja voor mijn vriend als ie toekijkt. 😀 Verder zou ik nog een buttplug willen hebben.

• [verwijderd]

Met dank aan dit topic even een kleine bestelling gedaan 🤭

Ik heb toen ik ging scheiden een dildo gekocht omdat ik vond dat ik die wel verdiend had. In mijn huidige relatie hebben we die een hele enkele keer tijdens de sex gebruikt, maar ik vind het geen toegevoegde waarde hebben omdat het meer dan goed genoeg is tussen de lakens zonder toys. Hubbie vraagt nog weleens of ik dat ding erbij wil pakken, maar ik heb m stiekem al weggegooid een tijd terug 🤪

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Toch maar aangepast omdat ik dit wel heel prive vind nu ik er wat langer over nadenk...

Luuz en dan wordt ik toch nieuwsgierig he. 😝😂

[verwijderd] hier dan geen speeltjes maar herken t stukje schaamte wel. Mn man vind t af en toe leuk om te zien hoe ik mezelf bevredig maar dat voelt toch nog steeds heel raar ofzo. Met speeltjes weet niet of ik dat zou kunnen 🙈

• Luuz hebben hierop gereageerd.
    • Luuz vindt dit leuk

Wauw wat leuk dat hier openlijk over gepraat kan worden..
      ik ook overgestapt van ZP haha suffe boel daar

Hier ook veel speeltjes aanwezig buttplugs Vibrator handboeien zweepje ik houd van een beetje afwisseling we gebruiken steeds iets nieuws.. we zijn onze horizon aan het verbreden zeg maar 🤣

Ik heb een tarzan een g spot en een gewone rubberen dildo. Ik heb de pinguïn. Wat klemmen, touw en een zweep. Oh ja de balletjes heb ik ook.
        En wat ik nooit op zp zou durven zeggen maar hier toch erin gooi, wij zijn wel van de swing en trio 😎 oké doei🙊

Luuz Same here. Wij doen een heleboel dingen wat nogal een taboe is. Ik ga ook niet in details treden maar schaamte qua seks ken ik ook niet.

• [verwijderd]

Als ik straks op mezelf woon ga ik ook maar eens wat aanschaffen haha.. Iets om naar uit te kijken, eindelijk weer goede seks 😂

IvyEsmee het is ook niet echt schaamte, maar ik ben heel bewust van wat ik wel en niet wil delen. Maar als je nadenkt over het feit dat wij geen ‘standaard’ seksleven hebben, je een eind komt 🤣

Luuz dat er nu een topic is betekent ook niet dat je ALLES moet delen hè 😉 goed om ook wat voor jezelf te houden als je dat fijner vindt toch!

Luuz

In jouw bericht kan ik mij volledig vinden!
            Zo is het bij ons ook:😊

Luuz Oh sorry, ik voegde dat alleen maar toe n.a.v. TO. Helemaal oke toch dat je niet alles op het WWW neer wil zetten? Haha. Doe ik ook niet. Veel te bang dat bekende het lezen. 🤣

• [verwijderd]

@Luuz nu word ik echt nieuwsgierig...ha ha

Nee wij hebben ook geen standaard seksleven.... wel een hele leuk seksleven.

• [verwijderd]

Ha ha... @Luuz nee hier ook niet. Toch hoor ik in mijn omgeving vaak juist het tegenovergestelde.