iMoeder Over de herrie. Het maakt heel erg uit hoe je hem plaatst. Als je hem los in de hand hebt maakt ie best veel kabaal. Maar als je hem goed plaatst is ie stiller dan een normale vibrator. Is een beetje uitvogelen.
[verwijderd] iMoeder anders roep ik wel over de camping dat het mijn elektrische tandenborstel is die een eigen leven leidt π€
[verwijderd] [verwijderd] het is weer goed, maar de satisfyer is besteld (op zijn account). Hij kreeg net de bevestiging van de bestelling, terwijl hij van niks wist π. Ik heb alleen een zakelijk account bij bol.com en ik weet niet hoe ik deze aankoop bij mijn boekhouder moet verantwoorden π¬.
[verwijderd] Ohh hij is vandaag nog maar met 30% korting ipv met de 50% korting waar ik hem voor heb besteld. Ik denk dat ze ons doorhebben! π
[verwijderd] [verwijderd] ik had hem met selectkorting voor 24,99, scheelt gewoon 10 euro! Viel mij wel op dat als je iets naar beneden scrolt er staat nieuw vanaf ..... Alsof iemand een 2ehands exemplaar gaat aanschaffen ππ€£
[verwijderd] Update: het is idd een kwestie van minuten. π Wel irritant dat hij dus helemaal gesloten op je huid moet zitten.
SYRV [verwijderd] Jaaaa!! Mijn voorgevoel klopte! Wat een lieverd is het tochπ Het (hopelijk) magische ding ligt nu aan de oplader... π
SYRV [verwijderd] Nou de satisyer maakt alle verwachtingen waar hoor! ππ» Zeer positief! Maar ik vind het persoonlijk wel echt een speeltje voor de eenzame avonden π, in het samenspel voegt het voor ons weinig toe.
Eowyn Ik had hem voor de vakantie al besteld en kwam binnen toen we net onderweg waren. Mijn ouders die de dieren verzorgen hebben hem heerlijk onschuldig binnen gehaald xD leve bol.com dozen maar kon hem niet laten liggen voor dat geld na de tip hier. Hij ligt nu aan de oplader. Ben benieuwd vanavond haha
Eowyn Elena22 super goed!! Wel even zoeken naar hoe en wat haha omdat het wel echt anders is dan gewone vibrator. Eerst samen gedaan maar dat is lastig oefenen haha
Schuurpapier Ik vind het toch zo heerlijk hoe dat hier allemaal open en eerlijk besproken wordt hΓ¨! β‘
RAppel Pimpelmeesje Ik vind er ook niet zoveel aan. Maar aan de reacties te lezen hier, doe ik waarschijnlijk iets mis π€£
Femkes RAppel ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Het werkt wel, maar ik vind het toch niet zo'n prettig gevoel. Ik ben nog een beetje zoekende.