[verwijderd] [verwijderd] als je hem bij bol besteld krijg je hem gewoon in een standaard bol-doos, dus niks verdachts aan! Ik ben gisteren voor het eerst in meer dan een maand voor 12 uur in slaap gevallen π³ Die satisfyer werkt meer ontspannen dan een oxazepam π
[verwijderd] [verwijderd] maakt die veel herrie? De geluidsisolatie van onze tent is vrij minimaal π€£. als ik hem nu nog bestel π§
[verwijderd] Ohh misschien moet ik ook maar eens aan de satisfyer.. Bij mij duurt het altijd zo lang #lammehand zeg maar π aan de andere kant ben ik bang dat het dan helemaal niet meer lukt zonder π€£
[verwijderd] [verwijderd] ah joh, je wilt straks ook niet meer zonder π het is zoveel leuker als je niet steeds zelf het werk hoeft te doen π
[verwijderd] Ik heb hem ook besteld! Vriend is zaterdagavond weg, dus dan ga ik hem uitproberen. π€£
[verwijderd] [verwijderd] ja ik vind van wel! Dat fluisterstil geldt alleen als hij uit staat, ik zou hem in een tent niet gebruiken.. of je moet alleen op een veldje staan ver weg van de bewoonde wereld π
[verwijderd] Ik vind het geluid juist wel meevallen. Of je moet één van de hoogste standen gebruiken maar ik vraag me af hoeveel mensen dat redden π
[verwijderd] Ik vind het geluid echt wel meevallen. De krekels in Frankrijk overstemmen het geluid echt wel.
[verwijderd] Ik ga hem gewoon bestellen. Die kerel van mij krijgt de komende maanden geen seks van mij π€. Ik vermaak mijzelf wel (niks bijzonders, maar ben momenteel pissed of op hem en verdien daarom een satisfyer)
[verwijderd] Deze toch? Bekijk Satisfyer Pro 2 Vibration op: https://www.bol.com/nl/p/satisfyer-pro-2-vibration/9200000101533503?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
[verwijderd] [verwijderd] ja deze! Rot dat je pissed off bent door je man. Perfect excuus voor dit cadeau aan jezelf π hopelijk is het snel weer goed tussen jullie!
[verwijderd] [verwijderd] het is weer goed, maar de satisfyer is besteld (op zijn account). Hij kreeg net de bevestiging van de bestelling, terwijl hij van niks wist π. Ik heb alleen een zakelijk account bij bol.com en ik weet niet hoe ik deze aankoop bij mijn boekhouder moet verantwoorden π¬.
iMoeder Over de herrie. Het maakt heel erg uit hoe je hem plaatst. Als je hem los in de hand hebt maakt ie best veel kabaal. Maar als je hem goed plaatst is ie stiller dan een normale vibrator. Is een beetje uitvogelen.
[verwijderd] iMoeder anders roep ik wel over de camping dat het mijn elektrische tandenborstel is die een eigen leven leidt π€