Elena22 Born2bme Ik heb een paar jaar geleden een surprise box gekocht voor de verjaardag van mijn man. Hier zitten vrij onschuldige dingen in. Vond het wel leuk om eens te proberen en mijn man was zeer enthousiast. Alles wat hier in zit gebruiken we eigenlijk altijd samen. Sinds kort heb ik twee soorten satisfyers. Tot op heden gebruik ik die nog alleen. Om te ontdekken wat ik nu echt fijn vindt maar ook om wat stoom af te blazen. Zitten in een nogal stressvolle periode in ons huwelijk. Misschien als alles weer wat beter loopt dat ik ze wel tevoorschijn haal als ik samen ben met mijn man.
Born2bme Elena22 dank je voor je open antwoord. Miss is zon box ook wat voor ons. Ik hoop dat t snel beter gaat tussen jullie!
Bubblicious Speeltjes gebruikte ik vaak samen maar ook weleens alleen. Ik ben een erge ontdekker wat betreft sex en niet veel schrikt mij snel af. π€
[verwijderd] Ik ben ook gezwicht voor de satisfyer na alle reacties hier. Hij is nu ook in de aanbieding bij bol.com dus voor degenen die nog twijfelen... π Morgen wordt hij bezorgd. Ben benieuwd! π
[verwijderd] Bubblicious wauw π± het enige jammere aan dit ding is dat ik hem niet eerder besteld heb π€£
[verwijderd] Toch6 bijvoorbeeld. Maar ik heb er ook eentje die onder de douche kan. En het kan zowel met partner als zonder.
[verwijderd] Ik wacht nog steeds op mijn cadeautje. Ik zal dit draadje nog eens open laten staan op zijn laptop π.
SYRV [verwijderd] Ik heb ook al een aantal hints gedropt. Heb er zelfs bij verzonnen dat het ook erg βsatisfyingβ is voor mannenπ. Er is, voor zo ver ik weet, nog geen pakketje binnen gekomen π’