Trees Ik heb het inderdaad vrij zuinig erin gedaan. Ik wist niet hoe vettig dit spul was en was bang dat het dan snel teveel zou zijn, maar het is helemaal geen vettig spul. iMoeder inie mini beetje olie in je handen Wat voor olie kan ik daarvoor gebruiken? Ik ga de video bekijken!
iMoeder Trees Wat voor olie kan ik daarvoor gebruiken? In principe iedere siliconen vrije haarolie. Als je snel vet haar hebben zou ik wel de argan olie, castor olie, kokosolie en avocado olie vermijden. Ik vind zelf deze fijn en is erg licht (een droge olie); https://www.notino.nl/nuxe/huile-prodigieuse-multifunctionele-droge-olie-voor-gezicht-lichaam-en-haar/ Zit wel parfum in. Twee sprays is echt meer dan genoeg.
Huggybird T bij de krullen kapper. Ze had het helemaal uitgekamd en knipt het droog in model. En daarna. T wil het niet helemaal geföhnd want dan is het een te grote bos. Dus gedroogd onder een soort droogkap en niet helemaal ondersteboven geföhnd enzo.
Trees Huggybird ik wil jouw dochters haar 😍. Dat van jou is ook mooi hoor, maar haar bos is geweldig!
Huggybird Trees gaaf hè? ☺️ vroeger…. Heeel vroeger (toen ik haar leeftijd had) had ik precies zulke krullen…… T moet zelf nog in gaan zien dat ze iets prachtigs op haar hoofd heeft zitten…. Ik kon het op haar leeftijd ook niet waarderen hoor…
Huggybird Lovely83 we zijn ook super blij met deze kapper. Iedereen met krullen die in de buurt van Arnhem woont moet (je moet niets natuurlijk 😉) eens overwegen om zich hier te laten knippen. Ze knippen inmiddels alleen nog maar krullen, ik geloof sinds een half jaar.
Lovely83 Huggybird Altijd fijn hè als je een fijne kapper hebt die goed krullen kan knippen. Wij gaan zelf altijd naar Yous in Almere, ligt niet in de buurt maar ze knippen daar gewoon goed. We hebben de Krullenclub hier in het noorden maar ik ben daar niet altijd tevreden over dus dan maar een eindje rijden.
Huggybird Lovely83 wij moeten er ook een klein eindje voor rijden, gaan meestal met de trein want dan heb je geen parkeer gedoe. Maar dat hebben we er zeker voor over. Helemaal na dat fiasco bij de ‘krullen kapper’ in onze woonplaats 🙈
Rietjesbeker Ik heb een goede föhn gekocht en: wow, verschil! Oke, het helpt ook enorm dat de kapper er een stuk af heeft gehaald, maar nog! Edit, en daarbij, strakke overbelichting in de badkamer 👍
Trees Marshmallow naar mijn idee heeft ze zeker wel krullen. Mijn dochter heeft ook zo iets. Ik doe er helemaal niks mee. Mijn dochter heeft daar nog helemaal geen geduld of zin in. Ik vind het zelf op deze leeftijd nog niet waard om daar echt geld aan te besteden.
iMoeder Marshmallow Ik zou er op die leeftijd niks mee doen. En krullen kapper is leuk maar niet noodzakelijk hoor. Vind ik dan tenminste. Mijn dochter is sinds een tijdje wel helemaal over op curly girl methode. Maar dat komt echt uit haarzelf en ze doet het ook zelf (bijna 13). Krullenkapper is ze nog nooit geweest en ik zelf ook niet.
Marshmallow iMoeder oké thnx dan brengen we binnenkort een bezoekje aan een gewone kapper. Ik vind het wel fijn om shampoo ed zonder zooi te gebruiken. Ook voor mezelf. Maar het is voor mijn eigen haar nog erg zoeken. In heb al zoveel geprobeerd, maar mijn haar wordt zo zwaar overal van. Heel erg irritant.
Huggybird Marshmallow ik zou niet met haar naar de krullenkapper gaan. Het maakt die kleintjes meestal nog geen bal uit hoe hun haar zit (denk ik) Mijn dochter gaat nu voor het tweede jaar naar de krullen kapper en ze is 14. Nu vindt ze het wel belangrijk en draagt ze het ook wel eens los en verzorgd ze het ook echt goed.
Lovely83 Onze dochter van 7 gaat sinds haar 5e met haar grote zus mee naar de krullenkapper. Ik betaal dan zo tussen de 40/45 euro, het is prijziger dan een normale kapper maar je ziet duidelijk verschil. Haar krullen vallen vooral als ze het los draagt gewoon heel mooi door de manier waarop het geknipt is.