- Bijgewerkt
Schuurpapier Ik zag er vandaag bij de H&M eentje. Wit maar wel met meer getekende autoβs volgens mij.
Edit: Deze
In mijn zoektocht kwam ik ook nog dit hysterische setje tegen
Schuurpapier Ik zag er vandaag bij de H&M eentje. Wit maar wel met meer getekende autoβs volgens mij.
Edit: Deze
In mijn zoektocht kwam ik ook nog dit hysterische setje tegen
Madeliefje06 Oja, vergeten te vermelden: geen wit Daar is ie echt te blond en blank voor helaas! Maar thanks voor het meedenken!
Schuurpapier die krullen zijn echt zo schattig!
Tantetil Ik ben er ook elke dag weer opnieuw verliefd op!
[verwijderd] wauw!!!! staat haar echt ge-wel-dig! En je twijfelde nog wel of je deze zou houden toch? Ik vind het een super outfit!
[verwijderd] haha ja maar dat was vanwege de hoeveelheid wit in het pakje . Deze krijgen ze ook niet aan naar peuterschool/school.
Schuurpapier ja die inderdaad. Hij heeft hem vandaag ook aan, maar heb hem nog niet op de foto kunnen krijgen. Hij rent steeds weg als ik een foto wil maken .
Schuurpapier Mag een graafmachine ook? 1,80 bij de primark Mijn middelste heeft die van oma gekregen en de oudste is echt stikjaloers op dat shirt
Kipsate Haha dat zal ie vast ook wel leuk vinden maar ik ben niet wild van die kleur Is ie sowieso ook te bleekscheterig voor!
Schuurpapier Nee die kleur is ook niet mijn ding, vandaar dat oma hem ook gekocht heeft nadat ik hem had teruggelegd toen zoon hem kwam showen
Schuurpapier Ik koop juist vaak van die felle shirts, vooral met dagjes weg handig. Dan kan ik hem makkelijker vinden.
In moviepark zaten we gewoon een ijsje te eten en ineens weer pleitepietje hoor. Ik overal zoeken en zag hem al snel door zijn shirt. Ik had foto voor mijn man gemaakt....zoekplaatje
Tantetil Ja klopt, maar dat kleurtje van Kipsate staat N. gewoon spuuglelijk haha. Vaak trek ik hem knalrood aan als we een dagje weg zijn (dierentuin ofzo)
@Tantetil en @Schuurpapier, helaas gaat de felle kleurtjes voor meisjes niet meer op.
Ik moest tussen de neon roze zee van meisjes mijn dochter zoeken
[verwijderd] Hahaha ja dat is zo!
Schuurpapier Ik doe ook vaak iets met een felle kleur aan als we een dagje naar een plek gaan waar veel mensen zijn. Maar wel in diepe, koele kleuren. Van die fletse kleuren staan echt voor geen meter bij mijn dochter. Dan krijgt ze een heel pips gezichtje, heel zielig, alsof ze ziek is.
Tantetil dat deed ik toen zoon klein was ook inderdaad!
Tantetil bij het bord toch?
Tantetil kijk da's handig