Madeliefje06 Oja, vergeten te vermelden: geen wit πŸ˜‚πŸ˜‚ Daar is ie echt te blond en blank voor helaas! Maar thanks voor het meedenken!

• [verwijderd]

[verwijderd] wauw!!!! staat haar echt ge-wel-dig! En je twijfelde nog wel of je deze zou houden toch? Ik vind het een super outfit!

• [verwijderd]

[verwijderd] haha ja maar dat was vanwege de hoeveelheid wit in het pakje 🀣. Deze krijgen ze ook niet aan naar peuterschool/school.

• [verwijderd]

Schuurpapier ja die inderdaad. Hij heeft hem vandaag ook aan, maar heb hem nog niet op de foto kunnen krijgen. Hij rent steeds weg als ik een foto wil maken 🀣.

Kipsate Haha dat zal ie vast ook wel leuk vinden maar ik ben niet wild van die kleur πŸ˜‚ Is ie sowieso ook te bleekscheterig voor!

In moviepark zaten we gewoon een ijsje te eten en ineens weer pleitepietje hoor. Ik overal zoeken en zag hem al snel door zijn shirt. Ik had foto voor mijn man gemaakt....zoekplaatje

Tantetil ik zag eerst pikachu en toen jou zoon haha. Vind het wel een goede tip!

Tantetil Ja klopt, maar dat kleurtje van Kipsate staat N. gewoon spuuglelijk haha. Vaak trek ik hem knalrood aan als we een dagje weg zijn (dierentuin ofzo)

• [verwijderd]

Schuurpapier Ik doe ook vaak iets met een felle kleur aan als we een dagje naar een plek gaan waar veel mensen zijn. Maar wel in diepe, koele kleuren. Van die fletse kleuren staan echt voor geen meter bij mijn dochter. Dan krijgt ze een heel pips gezichtje, heel zielig, alsof ze ziek is.

• [verwijderd]

Tantetil dat deed ik toen zoon klein was ook inderdaad!

• [verwijderd]

Tantetil bij het bord toch?

• [verwijderd]

Tantetil kijk da's handig πŸ˜†