[verwijderd] Nou die is niet goed hoor πŸ˜‚ super leuke outfit juist. Vind de kleur ook echt geweldig.

• [verwijderd]

[verwijderd] het is niet mijn smaak maar het zeker geen pyjama. Gewoon een leuke pantalon/jogging.
Je man is raar.
πŸ˜›

@[verwijderd] die man is niet goed! Super leuk!!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] ik vind het geen pyama hoor, het is niet mijn smaak maar het staat haar leuk en het lijkt in de verste verte niet op een pyama. Ik heb iig niet zulke pyama’s 🀣. Mannen snappen er gewoon niks van 😜.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] Dit ziet er zeker niet uitnals pyjama hoor! En ook niet als een goedkope outfit. Ik zou dit zelf niet kopen, want het is niet mijn smaak, maar het is wel heel leuk gecombineerd met dat shirtje (en zeker ook met die schoentjes straks!). Als ik een kind met zulke kleren zie, zie ik geen goedkope pyjama outfit, maar een moeder die met veel liefde en zorg de kleding voor haar kind heeft verzorgd. En het ziet eruit alsof het heerlijk zit tijdens het spelen en ravotten, dus dat vind ik dan weer een grote pre.

Edit: Even aan mijn man laten zien en hij vindt ook dat heel goed te zien is dat het geen pyjama is.

[verwijderd]

Het lijkt zeker niet op een pyjama.
      Staat je dochter super leuk!!
      Het broekje vind mijn dochter niet leuk zegt zeπŸ˜• (kijkt mee ligt ziek op de bank)
      (Die zit in de: ik wil alleen maar jurkjes aan en ik vind broeken stom faseπŸ˜•

[verwijderd] super schattig ❀ Krijg jij wel eens de vraag of het een tweeling is ?
      Ik wel bij mijn jongens terwijl ze echt wel verschillend zijn en er zit 18 maanden tussen πŸ˜‚

[verwijderd] nee, echt geen pyama hoor. Is niet mijn smaak, maar vind het wel een mooie kleur!

• [verwijderd]

Kipsate jaaaa heel vaak! Ook als ze niet hetzelfde aan hebben 🀣. Ze schelen 12 maanden en qua lengte schelen ze amper iets meer. Mensen zijn dan vaak verrast dat het geen tweeling is πŸ˜….

[verwijderd] en hoeveel schelen de middelste en de jongste? Hier zit er tussen de eerste en tweede 18 maanden en tussen de tweede en derde 14 maanden. Echt, soms word ik gillend gek 😩

• [verwijderd]

Kipsate ook lekker dicht opelkaar allemaal πŸ˜…! Heel gezellig maar inderdaad soms word je gillend gek 😱😭! De jongste en de middelste schelen hier 15 maanden. De jongste is het β€˜ergst’ luistert voor geen meter, schopt en slaat en is echt beeeeresterk. Maar buiten dat een superlief ventje ook hoor.

[verwijderd] Bij mij is dat de oudste πŸ˜‚. Het is ook wel echt super gezellig en mijn 2 jongens beginnen steeds meer aan elkaar te hebben. Maar af en toe.. πŸ˜©πŸ˜…

• [verwijderd]

Kipsate hoe oud zijn je jongens? Hier zijn ze nu 4,3 en 2. De jongste gaat er ook steeds meer bij horen nu. Meespelen enzo. Heel leuk. Maar β€˜t is ook wel een draak naar zijn zussen, hij is ze haast de baas soms 😳🀨!

[verwijderd] De oudste wordt volgende maand 3 de tweede is dan 1,5 en de jongste is nu 12 weken. De oudste is hier echt de baas en wil ook alles voor zijn broertje bepalen. Zijn broertje krijgt steeds meer een eigen wil dus dat is best lastig. Ik loop dus regelmatig een hele dag als politieagent en scheidsrechter door het huis. Maar goed, ik hoef me nooit te vervelen er is altijd wel iemand die iets van mij wil πŸ˜‚