[verwijderd]
[verwijderd] oh dat verklaart waarom dit zo een mooie foto is. Die is niet gemaakt met de camera op een mobieltje en jij hebt er verstand van!!!
[verwijderd] oh dat verklaart waarom dit zo een mooie foto is. Die is niet gemaakt met de camera op een mobieltje en jij hebt er verstand van!!!
[verwijderd] haha nee deze foto’s niet, de meeste foto’s die ik hier post zijn wel met mobiel hoor, maar van de meiden had ik geen ‘mobiele’ foto vandaag . Anyhow bedankt voor je compliment, leuk om te lezen dat dat toch nog opvalt ondanks dat de kwaliteit na uploaden hier niet heel goed meer is
.
[verwijderd] echt prachtige foto's! Wauw. En wat een lol haha
Kipsate wat een lief setje heeft ze weer aan!!!
[verwijderd] Na 2 jongens is het ook zo leuk om voor een meisje te shoppen
Kipsate Ik weet he, na 1 jongen dan en voor meisjes kun je bij zoveel meer winkels slagen en echt in elke prijsklasse. Met het gevaar dat het ook moeilijk is iets te laten liggen vaak omdat het zo goedkoop is
Kipsate jaaa ze hadden zoveel plezier, daar word je zelf ook helemaal blij van . Gisteravond waren ze helemaal kapot van al dat gespring
.
Kipsate haha hier net andersom, ik slaag momenteel voor mijn gevoel beter voor mijn zoontje dan voor de meiden. Terwijl ik eerst dacht toen we wisten dat we een jongen verwachtten ... ‘een jongen?, hoe dan en wat voor kleren moet hij aan ’.
[verwijderd] supervrolijk
Dit is mijn oudste. Gister toen we de sandalen gingen kopen, dit jurkje bij de scapino gescoord.
Nog beetje groot maar kind ik vreet je op
Ze moest vandaag "netjes" voor de verjaardag van mijn oma die 90 is geworden.
Jurkje le chic
sandaaltjes clic
Ik moet bekennen dat ik pasteltinten en goud haar leuker vind staan dan zilver. En ook vind ik stoer leuker dan "net" bij haar. Al met al vind ik deze jurk op de hanger leuker dan bij haar aan. Misschien was een maatje kleiner achteraf ook beter geweest.
[verwijderd] ik snap denk ik wat je bedoeld qua kleur. Vind t jurkje wel leuk!
Born2bme ja inderdaad. Maakt flets. Terwijl grijs haar wel altijd leuk staat... wijze les geen zilver meer.
[verwijderd] nou ze ziet eruit als een prinsesje hoor!
[verwijderd] Gefeliciteerd met je oma!
Mevrouw heeft haar eigen wangetjes ook ontdekt