Fietsbel Beheer zegt dat een ander lid wat heeft bevestigd heeft wat tot een ban heeft gezorgd voor Snoopy?
Djoess Wat kinderachtig, dat topics sluiten als ‘beheer’ er ‘genoeg van heeft’. En dat ‘Dames’ vind ik ook zum kotzen.
Bloem Djoess Wat kinderachtig, dat topics sluiten als ‘beheer’ er ‘genoeg van heeft’. Precies. En puntjes van kritiek? Ik stel vragen. Daar wil ik graag antwoord op. Of in elk geval het antwoord dat dat niet komt.
Snoopy1979 [verwijderd] ja! Als het goed is wordt mijn account gedeblokkeerd. Weet niet of ik nog veel op zp zal zijn maar nu kan het in ieder geval weer. Heb toch een beetje moeite met afscheid nemen 😉
[verwijderd] debaky Fietsbel dat zeiden ze inderdaad. Er is dus een snitch. Oh, daar gaan we even een nieuw topic voor openen. Of we als volwassenen al dan niet het woord 'snitch' mogen gebruiken...
[verwijderd] Ik was er al bang voor, als je ziet hoe sommige leden hun oogkleppen ophebben en alles aangrijpen om een wit voetje te halen bij beheer verbaasd het me helaas niks. Maar ben blij dat dit soort leden niet hierheen willen, blijft het hier gezellig!
[verwijderd] [verwijderd] whahahaha ik.wou het net typen Vraag haar wel even of ze een bakje wil voor het slijmen
Angel1980 [verwijderd] 😂😂😂 Ik moet nu serieus op handen gaan zitten... Ik heb nog een lang stuk tekst gekopieerd die ik net niet kon plaatsen om er weer een slotje op ging.
Angel1980 @Snoopy1979, Lotte heeft gezegd dat ze jou een berichtje zou sturen. Ben heel benieuwd of ze dat heeft gedaan.
Soturi Bloem Ik heb de neiging om ‘ stel het grote vragen aan beheer’topic te openen 🤣 Doe dit! En dan gaan we met z’n allen een wedje leggen hoe snel die gesloten is. Ik ga voor 5 minuten
[verwijderd] Maar wat had @Snoopy1979 fout gedaan dan? Er staat dat ze zelf namelijk iets postte op zp wat niet oké was. Plus dat dat andere lid ging snitchen. Maar ik kan me niet voorstellen dat Snoopy zulke erge dingen heeft gezegd dat ze verband moet worden? Zeker in vergelijking met de rest...
iMoeder [verwijderd] Maar wat had @Snoopy1979 fout gedaan dan? Er staat dat ze zelf namelijk iets postte op zp wat niet oké was. Plus dat dat andere lid ging snitchen. Maar ik kan me niet voorstellen dat Snoopy zulke erge dingen heeft gezegd dat ze verband moet worden? Zeker in vergelijking met de rest... Als je PB's rond hebt gestuurd dan maak je reclame zeggen ze. Ik heb ook een waarschuwing gehad dat ik bij herhaling een ban zou krijgen. Edit. Dan moet degenen die jij een PB hebt gedaan dus klagen bij beheer dat ze worden 'lastig gevallen'. Volgens beheer is dat gebeurd.