Sneeuwvlokjes jaaaaa jaaaaa jaaaaa je bent er! Doe een vreugdedans en nog een keer en een rondje!
Het grote 'Zwexit' topic
[verwijderd]
Ik heb net gevraagd op zp om mijn account te verwijderen.
Voor mij niet zo moeilijk. Ik was nog maar één maand of 7 lid. Maar ik vind het zo hypocriet dat een donorplek nu opeens wel kan
[verwijderd]
En binnen 30 seconden is het verzoek gehonoreerd
Ik heb mijn account op zp ook opgezegd.
[verwijderd]
Ik vind het fijn voor de leden die daar blijven (of op zowel AvdK als ZP zitten) dat een donorforum nu wel een optie is daar. Sommige wilde gewoon gehoord worden maar wilde niet zozeer weg. Dus voor hun wel heel fijn
[verwijderd] beheer is idd erg snel
Ze hebben alle opzeggingen verwijderd.
Ze hebben indd gereageerd op me.. maar eerlijk ik kan er helemaal niks mee wat ze zeggen. Ze zeggen er bij dat ze men post dus nog wel terug kunnen halen. Dan vraag ik me het volgende af;
Ze zijn offline gegaan om de boel op te schonen dat dit snel gebeuren moet omdat je de site weer online wilt hebben snap ik. Je wist vervolgens zoveel persoonlijke verhalen en reacties op een topic waarom mensen er behoefte aan willen. Stel dat het gedaan is omdat het in dat topic zo mis is gegaan dat ze snel even alles gewist hebben waarom dan niet zodra de site online was rustig naar de reacties kijken en ze dan terug zetten aangezien dat dus een mogelijkheid is..
[verwijderd]
Manque Ze hebben alle opzeggingen verwijderd
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Je kan wel opzetten via pb. Ik had mijn oude account (ShampooL) opgezegd via pb.
Edit: Ohh! Je bedoelt hier! Foutje
[verwijderd] nietttt was jij ShampooL?!?!
[verwijderd] neeee was jij dat?! hahaha ik heb het vaak doorgehad wie gewisseld was, maar deze echt echt niet! (ik heb trouwens ook heel lang onder een andere naam meegepraat, maar vooral in de zwanger worden / zijn topics. )
[verwijderd] Je kan wel opzetten via pb. Ik had mijn oude account (ShampooL) opgezegd via pb.
WAS JIJ SHAMPOOL???? Oh, ik ben even helemaal flabbergasted. Wist ik niet!
- Bijgewerkt
[verwijderd] was jij shampoooooo?
edit: ik zie dat ik spuit 11 ben
Ik heb nooit door wie wie is als er ineens account weg zijn en nieuwe bij zijn gekomen, maar van @[verwijderd] had ik nou juist wél door dat zij voorheen ShampooL was.
[verwijderd]
Hahahaha! Ik dacht dat dat wel bekend was!
[verwijderd]
Ik had net een kind gekregen dus ik vond het nodig om me iets volwassener te gaan gedragen, vandaar de wisseling toen