Jaime Ik heb mijn oudste dochter de naam gegeven die ik zelf had willen hebben toen ik op de basisschool zat. Toen niet specifiek bedacht dat ik mijn dochter later zo zou noemen maar ik vind het dus nog steeds een prachtige naam π
Torretjeee Veronica, ik heb ooit een boek gelezen en die naam vond ik mooi toen. Oh en later Maartje, maar nu vind ik namen met 'je' erachter niks.
iMoeder Ik vond de naam Dagmar helemaal het einde. Kwam uit een boek. Later vond ik Dave fantastisch, voor een meisje, zo stoer. Geloof dat dat uit de serie Sliders kwam.
Toch6 Lydia en boaz (vernoemingen). Lydia wel gebruikt, boaz niet Evelien en roselien vond ik ook mooi. Roselien en varianten zijn te populair nu op school. Evelien hebben we klein beetje aangepast. Oh en Jonathan vond ik ook heel lang mooi π
1986Lynn Ellemijn en Leander Leander is de tweede naam van onze jongste zoon. Eerste naam wilden we niet meer doen, gezien neefje een naam heeft die erop lijkt. De meisjesnaam staat nog op nummer 1, maar dan zonder mijnππ
[verwijderd] Ik vond Blanca, Josefien en Charlotte altijd geweldig. Jongensnaam had ik niet bij stilgestaan.
[verwijderd] Toen ik heel klein was wilde ik een tweeling Michel en Michelle of Laura en Laurens π€£ Daarna iets in de categorie Milena/Jamila/Miley/Maline/etc, het is uiteindelijk Mila geworden
[verwijderd] [verwijderd] Oh, ik vind Chantal en Linda echt geen tokkie namen. Kennelijk ben ik dus nog steeds een tokkie...ππ
Ffion Ik heb op mijn 16e een boek gelezen en de naam van de hoofdpersoon daarin hebben we aan onze dochter gegeven.
[verwijderd] Ik vind Maartje nog steeds prachtig! Mijn vriend is alleen Engels en ik heb een Schotse schoonvader. Die breekt zijn tong over de naam. Daarbij heeft mijn vriend een prachtige oud Keltische achternaam, dus daar moest ook een Keltische voornaam bij!
Torretjeee [verwijderd] ja dat de naam van mijn vriend er erg op lijkt is ook wat gek om dan voor die naam te gaan. En we hebben 2 jongens π
[verwijderd] Torretjeee oh! Nee dat is inderdaad ook een beetje een nummer. Maar goed, met 2 jongens had je de naam ook niet nodig! Zijn het namen die je vroeger ook bedacht had?
Torretjeee [verwijderd] nee niet echt. Onderweg naar het ziekenhuis waren we er nog steeds niet uit welke naam π . Mijn vriend is ook best kieskeurig als het om namen gaat. Beide keren wisten we het geslacht niet, en moesten dus wel op zoek naar zowel een meisjes naam als jongens naam.
[verwijderd] Torretjeee oh wauw! Ik had vroeger dus wel een meisjesnaam, maar geen jongensnaam! Mochten we een zoontje krijgen zou het James worden. We krijgen een meisje, dus dat maakt het weer moeilijker. Dat het weer een Keltische naam wordt is zeker, alleen mijn vriend en ik verschillen nogal. Maar dat deze dame een naam heeft voor ik ga bevallen is zeker! Iets met controleren π