Maar jullie beide dus wel de kleinere maat en ook nog lang te gebruiken dus.
Puky loopfietsen
Wij hadden ook de kleine... tot 4 jaar op gereden. Die grote heeft grotere banden en het duurt echt langer voordat ze er op kunnen.
Ik zou ook voor de kleinste gaan, dan kan hij direct gaan racen. Met de grote kan hij nu denk ik nog niet veel. De oudste van 5 zit nog graag op de kleinste puky, oke het ziet er niet uit, maar het kan wel
- Bijgewerkt
Wij hadden de kleinere, echt veel op gereden, ook nog met 4 jaar. Maar de grotere versie heeft een standaard en handrem; die heb ik eigenlijk wel gemist! Dus als ik opnieuw moest kiezen voor een kind van bijna 90cm, zou ik daarvoor gaan. Mijn dochter was 2 toen ze hem kreeg en nog lang geen 90cm.
edit; oh ik zie hier geen handrem? Dan ben ik misschien in de war met nog een ander model! Ik zou dan idd gaan passen en de maat kiezen die het beste past
[verwijderd]
1986Lynn wij hebben de grotere met handrem en standaard. Zoontje kreeg hem met 2,5. Wij zijn gewoon naar de winkel gegaan en geprobeerd. Hij moest niet eens op de kleinste stand.
De kleinere vond ik zo ieni mini.
Ik weet niet meer hoe lang m’n zoontje was een jaar geleden, maar hij is nu 103cm dus best lang. Hij is bijna 3,5.
Mijn gevoel zegt ook de kleinere, maar zie dat de fietsenwinkel in het dorp ze heeft, dus we gaan inderdaad passen.
Pepijn zit op de -2/-1 lijn. Is altijd kleiner geweest in lengte en gewicht. Ik ga passen. Wanneer die van 2,5 jaar kan gaan we zeker voor die. Anders de kleine, want wil wel dat hij er ook direct iets aan heeft.
[verwijderd]
@1986Lynn Ik heb dit topic verplaatst naar inkopen en financiën.
[verwijderd]
een puky fiets is toch echt voor kindjes gaat meer over de grote, maar bij inkopen mag ook hoor.
Wij hebben de kleinste versie, dochter heeft nu maat 98, haar lengte weet ik niet precies. Ik ben juist blij dat we de kleinste hebben want deze is echt heel licht! Als ze halverwege geen zin meer heeft, kan ik 'm gemakkelijk dragen.
Wij hebben met twee jaar de grotere maat gekocht en daar nooit spijt van gehad! Beide reden er zo op weg.
Weet niet meer hoe lang ze waren. Wel dat ze toen net maat 92 droegen, dus zal ergens rond de 90cm zijn geweest.
Ik zou dus voor de grotere gaan.
- Bijgewerkt
Volgens mij kreeg ze hem hier ook met haar tweede verjaardag. Ze was toen 85 cm. Wij zijn gaan ‘passen’ in een winkel. Qua lengte paste de grote, maar hij was te zwaar; ze viel er mee om. Dus toch voor de kleine gegaan. Met ruim vier reed ze er nog wel eens op, dus lang plezier van gehad.
Wij hebben de kleinere gekocht voor haar tweede verjaardag. Nu bijna 4, maat 104/110 en ze past er echt nog prima op stuur en zadel kunnen goed omhoog
Meer mensen dus de kleinere en wel lang te gebruiken
Wij hadden de grote, gekregen met zn 2e verjaardag. Met 2.3 jaar reed hij erop weg en met ruim 4 paste hij er nog handig op. Vond de standaard en handrem erg fijn. De dikke banden zorgen juist voor meer grip, zeker als ze wat ouder zijn gaan ze er heel erg hard op. Hijz werd hier dagelijks gebruikt en staat nu te wachten op nr 2.
Beste koop ooit voor ons destijds. Wij wandelde veel en hij reed op zn loop fiets, kunnen wij doorlopen en hij ziet niet ieder takje en blaadje liggen.
Als mijn neefje hier is nog geen 2 jaar oud rijdt hij op de grote roze puky loopfiets van onze dochter :-)
Hij is wel langer dan gemiddeld maar zadel kan erg laag.
1986Lynn
Ik heb de kleine en de grote thuis! Grote wel een versie groter/duurder zie ik dan bij jou. Zoon was laat met loopfiets vandaar de grote
Dochter kon het al heel snel, 1,5 ofzo. Die kleine is lichter om te tillen, ik had ook die band erbij. Ideaal, veel gebruikt. Je hangt hem dan ook handig over je schouder als ze niet meer willen/moe zijn
Ik heb met de oudste gepast in de winkel!
Ze zijn tweedehands ook goed verkoopbaar