Lelie Een case, flip-cover, gewoon hoesje, niks, een tpu bumper... Wat heb jij? Op de S6 had ik een bumpercase van tech21, super ding! Mijn volgende telefoon wordt de S9 en die is een beetje edge, dus of die bumpercase dan wel fijn is weet ik niet. Shoot!
[verwijderd] Zo'n hoesje voor alleen de achterkant. Geen idee hoe dat heet. Geen screenprotector. Die vloog door het raam na de eerste poging het er op te plakken.
2littlemonkeys Een cheap ass siliconen hoesje van Ali. Beschermt alleen rondom en de achterkant. Ik zou eigenlijk nog iets op het scherm willen hebben, maar vergeet dat steeds te kopen
iMoeder Een 3D screenprotector. Dat is er eentje die je niet zit zitten op je scherm omdat die helemaal doorloopt tot aan de randen. En een hoesje. Meestal zoiets;
iMoeder Lelie Ik koop ze op Ali Express. In Nederland zijn goede screenprotectors best duur en die 3D heb ik hier nog niet gezien. Ze beschermen ook je telefoon echt goed. Mijn vorige iPhone heb ik zo vaak laten vallen. Dan was de hele screenprotector naar zn grootje. Maar als je die er dan afhaalt is het scherm eronder nog helemaal gaaf, geen krasje te zien. Ik heb er dus altijd minimaal 1 op voorraad liggen voor alle apparaten met schermen hier in huis. Deze is echt top; https://m.nl.aliexpress.com/item/32924114627.html
Angel1980 Ik heb voor mijn s9 een siliconen cover van Samsung in het roze (ben en blijf een meisje 😉).
Mamalon iMoeder bedankt voor de link, ik heb er meteen een besteld 😉 ik heb nu alleen zo’n hoesje voor de achterkant
2littlemonkeys iMoeder deze heb ik eergisteren besteld en kreeg hem vandaag binnen (mega snel, had ik niet verwacht). Echt een heel fijn ding!
Sevenof9 Ik heb een glazen screen protector en dan nog een hoesje van spigen met eerst rubber en dan zo'n extra bumper die je eromheen moet klikken. Ik heb ook nog een otterbox hoesje maar die vind ik niet zo fijn, de randen staan best omhoog waardoor je het scherm minder goed kunt bedienen.
1981mama Ik heb niets om mijn telefoon. Alles wat de telefoon groter maakt bevorderd mijn quervain (lijkt op RSI qua pijn). Ik heb een telefoon genomen die (blijkbaar) tegen een stootje kan. Moet een nieuwe uitzoeken binnenkort maar hou m'n hart vast
Marshmallow Ik had zo'n ding waar ook pasjes in kunnen, maar dat houdt gewoon niet fijn vast vind ik. Dat ding heb ik nog wel, maar om mijn telefoon zit niets 😂
Pimpelmeesje Ik heb een fliphoesje waar je je telefoon uit kan halen en dan heb je alleen een achterkant-hoesje, heel fijn ding Ik heb een ander printje maar dit is het model: https://www.smartphonehoesjes.nl/design-luxe-portemonnee-hoes-iphone-8-7-6s-6-61908-61908329.html
Robije Pimpelmeesje zo een heb ik ook, maar dan zwart. Gebruik Mn telefoon eigenlijk altijd alleen met de achterkant, de rest zit in Mn tas. Heb wel een screenprotector.