[verwijderd] Hoi hoi Ik had een vraagje, Ik heb van de week een tablet gekocht en zie dat deze nu 3 dagen later in de aanbieding is. Scheelt gewoon 50 euro Nou is míjn vraag kan ik hier iets mee? Zou ik terug kunnen gaan naar de winkel en geld terug kunnen krijgen ? Heb dit ooit eens ergens gelezen dat dit kon maar weet het niet zeker Jullie een idee ?
Robije [verwijderd] je kan het altijd proberen, maar volgens mij zijn ze het niet verplicht. ik had laatst een jas gekocht en een paar dagen later was hij afgeprijst. Ik kon alleen gebruik maken van de korting als ik hem opnieuw bestelde en hem weer terugstuurde met de andere factuur.
Hopsatee Welke winkel is het? Ik heb het ooit eens bij Zalando gedaan en toen kreeg ik inderdaad het verschil terug :-)
[verwijderd] Je kan het allicht proberen! Ik vraag het meestal eerst netjes en anders geef ik daarna aan dat het toch een hoop moeite voor iedereen kist, als ik moet retouren en dan opbieuw moet aanschaffen met korting. Meestal krijg ik de korting dan wel.
[verwijderd] Mijn man heeft een hele tijd geleden een poosje bij de MediaMarkt gewerkt. Hij zegt dat je waarschijnlijk je verschil niet terug krijgt, maar je kunt wel je tablet terugbrengen, het geld terugkrijgen en dan een nieuwe kopen. Beetje omslachtig misschien.... 😉
[verwijderd] Wij hebben het ooit bij de MM gehad en kregen netjes het verschil terug. In theorie had ik het retour kunnen doen en een nieuwe meenemen maar dat vonden zij (en wij ook) omslachtig en niet nodig.
Betsy Aangeven dat je hem terug komt brengen en meteen weer opnieuw wil kopen zodat je de korting krijgt. Vaak zeggen ze dan laat maar, hier is de korting. En als ze dat niet doen, inderdaad retour en opnieuw bestellen. Voor jou wat meer werk, maar wel waard voor 50 euro.
Biny Oh ik ben daar heel simpel in, ik vraag het verschil altijd terug en zeggen ze nee dan zeg ik, oké dan wil ik het terug brengen.... staan ze je altjjd zoo wazig aan te kijken haha. linksom of rechtsom, ik krijg dat geld wel terug hoor 😃
Owl Ik had het ooit met een tandenborstel bij de MM, ze gaven probleemloos de korting. Met als opmerking dat ik anders toch zou komen ‘retourneren’.