Toch6 Vanmiddag naar een wolvenpark en de Saarschleife geweest. Morgen eindelijk lossen dus vandaag even weggeweest
[verwijderd] Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in bed heb liggen lezen, maarja, de nieuwe Hof van is binnen.. π
Pimpelmeesje [verwijderd] Oooh ik wil ook! Maar ik heb de oudere delen nog niet terug en ik die wil ik echt eerst lezen. Maar heb voor Valentijnsdag de nieuwe Paolini gekregen en ik had al ter compensatie die serie besteld waar jij het laatst over had π
[verwijderd] Pimpelmeesje Maar, maar...π€« Als je snel bent, heb je de limited edition nog, met art van Nesta en Cassian. Ter compensatie van de lelijke covers π
[verwijderd] Pimpelmeesje ja de Engelse versie heeft leveringsproblemen, hoorde ik al van meerdere mensen. Ik ben deze serie toen in het Nederlands begonnen dus nu maak ik hem zo ook maar af.
[verwijderd] Sweetl Super leuk man! Echt heel tof montuur! Staat hem heel vlot en wijs! (Ik hou van brillen. π)
Sweetl Vulpen vooral de glazen zijn echt duur (+4,5 met - 0,75 cilinder) het montuur was in de aanbieding (van 109 voor 50) Prijs viel me wel flink tegenπ¬en hij moet over 5mnd terug dus ik hoop dat er dan niets veranderd is
Sweetl [verwijderd] ja ik vind hem ook goed gekozen van hem! Hij heeft echt een brillenhoofd gelukkig! We hebben er een heel aantal gepast in een paar winkels en heel veel staat hem (vind ik) wel leuk!