Indy90 Toch6 Ik vind het juist tof dat het dezelfde kleur is! Leuke overtrek om het dekbed en het ziet er super leuk uit.
Marshmallow Liekje81 wat mooi gemaakt! Ik moet eigenlijk ook eens nadenken over traktatie voor zoon die weggaat bij kdv in augustus. Dit waren verschillende kleuren klei. Nu is het 1 klomp bruine klei đ
Famofthree Dat beneden bed van mama is heel lekker als je echt snip snip verkouden bent en er koorts van hebt. Hij vind het verschrikkelijk, die verstopte neus, helemaal van zijn vaste riedeltje af.
Famofthree Echt heel erg.. maar ik hoop zo dat er een kat voorbij komt en denk wat een leuk speeltje ligt er daar onder de schutting.. o ik kan me al helemaal inwendig bescheuren om de reactie van mijn hond..đ¤Ŗđ¤Ŗđ¤Ŗđ¤Ŗđđ
Toch6 Toch6 Klaar voor vandaag. Gordijn komt over 2 weken. Naast de deur wil ik nog iets van een kapstokje ofzo. En ik bedacht niet dat ik op de behangmuur een rekje wil met (hang)plantjes en slangen
Famofthree Ik ben zoo moe dat ik al in slaap gevallen was rechtop, maar de hond moet eerst uitgelaten worden voordat ik echt kan slapen.. bleh...
Love1990 Ik lig al een paar uur wakker, ondertussen verhuisd naar de bank met een bakje thee en een boek.
Elena22 @Toch6 Superleuk geworden! Ik zag pas geleden bij Ikea allemaal jungle beesten, ook slangen. Ik weet het nog goed omdat onze zoon er gillend voor weg rende đ