Puzzelstukje De kinderstoel is weg... na 8 jaar. Toch een beetje een vreemd idee... ooh die ene stoel staat altijd aan de kant zodat we er goed bijkunnen, als we gaan eten pakke we m erbij.
Toch6 Puzzelstukje die heb ik hier al 9 jaar staan, laatste 2 jaar 2 en die blijven voorlopig ook nog
Puzzelstukje Toch6 ja bij ons is nu toch echt de tijd gekomen dat het niet meer hoeft. De dames worden echt groot! Wel fijn om op te ruimen en weg te doen. Geeft weer ruimte
Jessie80 Toch6 ik kwam vanmiddag bij het uitruimen van mijn kast mijn voedingsbh's tegen... toch ook maar op de stapel "weg" gelegd. Ik geef al 2,5 jaar geen borstvoeding meer en er komt echt geen nummer 4.
Femkes Het moment dat je beseft dat je altijd wordt gestraft voor denken: ah, wat is ze even rustig aan het spelen, even genieten van de rust.
Louelle81 -weg- Ja mama, ik mocht toch zelf eten😫. Alles in de was incl kind🤣🤣. #waaromgebruikiknooitslabbers
Louelle81 Bloem I know! Die heb ik ook gewoon. Kun je na gaan hoe lui ik ben om die even aan te trekken bij der!😫🤣
Bloem Louelle81 ow🤭maar dat is echt heel veel minder werk dan kind in bad en die vlekken uit de kleren moeten wassen 😶😄
Tantetil Ja hier weer wat Schotlandspam. Vandaag zowat de hele dag regen, dus maar veel rond gereden. Dit zijn trouwens alleen maar foto's van mijn telefoon. Van mijn camera moet ik eerst op de computer zetten.