Louelle81 Zoon naar papa ge smst. Papa had spel meegenomen naar werk want zoon zit er te vaak op. Zoon was er klaar meeπ
[verwijderd] @Marshmallow niet houden, maar naar mij toe sturen π superleuke jurk, waar is hij van?
Marshmallow [verwijderd] bij bon prix! Thnx meiden, vind hem ook erg mooi, maar dan denk ik nu weer, wanneer doe ik zo'n jurk nou aan?
[verwijderd] Puzzelstukje dat (nog π€) niet hoor, maar ze wordt maar 1 keer 11, dus dit is de enige kans om deze foto te maken! Ik heb alleen geen idee wat we daadwerkelijk gaan doen, dus er is een kans dat we inderdaad het hele thema gaan doorzetten.
Puzzelstukje [verwijderd] ooh super leuk! Laat je het weten!? Mijn oudste is ook gek van hp! Dus misschien doe ik wel ideetjes op...
[verwijderd] Puzzelstukje doe ik! Hp slingers hangen er het hele jaar door haha, dus dat is geen probleem. Ze wil waarschijnlijk een parfum workshop, maar wellicht dat we daar iets van toverdrankjes van kunnen maken. Even kijken nog, heb nog wel even.
[verwijderd] Lovely83 en hoe is het daar? Je zag er nogal tegenop toch om met camper te toeren? Ik ben zo benieuwd hoe het is en of het mee valt. Wij willen deze reis over twee jaar maken.
Ietjuh Lovely83 o wauw! Waar zitten jullie (ongeveer) in Zweden? Wij zijn ook echt verliefd op Zweden. Zo onwijs mooi. We wilden eigenlijk volgend jaar weer die kant op. Maar zit er waarschijnlijk niet in door verhuizing dan.