[verwijderd] Liekje81 ah leuk!! Wat een heerlijk blij meisje π Wij zouden eigenlijk ook vandaag gaan maar M is nog steeds ziek.. hopelijk dinsdag!
Tantetil Hopsatee ik heb hem laatst weer gekeken....bizar dat ik nog steeds om die flauwe grappen kan lachen π€£
[verwijderd] Liekje81 dankjewel! Wat leuk zeg, wie weet dat we elkaar nog eens tegen komen dan! Welke buurt ongeveer? Ik woon in de L-se H in N!
Liekje81 [verwijderd] Ik woonde tot mn 16 in Reeshof. Daarna wegens ziekte moeder en slaapkamer beneden nodig naar vlakbij De Blaak. Wie weet hebben we elkaar al tig keer gezien, haha.
[verwijderd] Liekje81 ah dat is aan de andere kant, daar kom ik niet zo vaak. Maar wie weet in het centrum of op locaties, zou wel grappig zijn!
[verwijderd] Het is een mini baby!! Een super mooi hartje, beginnende armpjes en beentjes! Het wordt nu echt net echt! πβ€οΈ Ik ben nu 8 weken! (7 weken, 6 dagen)
Ysabella [verwijderd] wat is dat toch bijzonder zeg!π ontzettend fijn dat het een goede echo was en dat je al in de ochtend mocht lans komen, scheelt weer zenuwen. π¬π
[verwijderd] Honkeytonk Ja, hij loopt nu weer perfect op schema! β‘ Volgens mijn berekening zou ik ook 7+6 dagen zijn. Volgens de berekening van de echo van de vorige keer zou ik nu 6+4 dagen zijn. Maar vandaag bleek dus dat ik toch 7+6 ben ππ
Honkeytonk [verwijderd] Oh fijn zeg! Toch een meetfoutje de vorige keer. Geen bloedverlies meer gehad ook? Wanneer is je volgende afspraak?
Jessie80 Project moestuin! Na een weekje Luxemburg zijn de courgettes flink gegroeid. En we hebben zojuist het appelboompje in de volle grond gezet. Door oudste (en mijn hulp) vorig jaar opgekweekt vanuit een appelpitje!