[verwijderd] Liekje81 ah leuk!! Wat een heerlijk blij meisje π Wij zouden eigenlijk ook vandaag gaan maar M is nog steeds ziek.. hopelijk dinsdag!
Tantetil Hopsatee ik heb hem laatst weer gekeken....bizar dat ik nog steeds om die flauwe grappen kan lachen π€£
[verwijderd] Liekje81 dankjewel! Wat leuk zeg, wie weet dat we elkaar nog eens tegen komen dan! Welke buurt ongeveer? Ik woon in de L-se H in N!
Liekje81 [verwijderd] Ik woonde tot mn 16 in Reeshof. Daarna wegens ziekte moeder en slaapkamer beneden nodig naar vlakbij De Blaak. Wie weet hebben we elkaar al tig keer gezien, haha.
[verwijderd] Liekje81 ah dat is aan de andere kant, daar kom ik niet zo vaak. Maar wie weet in het centrum of op locaties, zou wel grappig zijn!
[verwijderd] Het is een mini baby!! Een super mooi hartje, beginnende armpjes en beentjes! Het wordt nu echt net echt! πβ€οΈ Ik ben nu 8 weken! (7 weken, 6 dagen)
Ysabella [verwijderd] wat is dat toch bijzonder zeg!π ontzettend fijn dat het een goede echo was en dat je al in de ochtend mocht lans komen, scheelt weer zenuwen. π¬π
[verwijderd] Honkeytonk Ja, hij loopt nu weer perfect op schema! β‘ Volgens mijn berekening zou ik ook 7+6 dagen zijn. Volgens de berekening van de echo van de vorige keer zou ik nu 6+4 dagen zijn. Maar vandaag bleek dus dat ik toch 7+6 ben ππ