[verwijderd] [verwijderd] Kan je hem niet binnenstebuiten halen en afspuiten? Ik denk dat dat icm eerst stofzuigen wel genoeg is.
[verwijderd] [verwijderd] tent zit alweer netjes ingepakt in de tas. Het was nogal een sta-in-de-weg in mijn woonkamer. Mocht het niet genoeg zijn dan rij ik in Frankrijk wel met de tent naar een auto wasstraat om af te spuiten đ
Hooyo-shimbir Ik heb hoofdpijn en ben boos. Dochter haar enkel en been leek toch erger dan gedacht. Mega blauwe plekken en dik. De fysio heeft de huisarts gebeld en we moesten foto's maken. Ze is van een meter of 4 naar beneden gevallen en ik ben boos omdat zowel de gym leraar als juf niks heeft gezegd.
[verwijderd] Hooyo-shimbir hebben ze niks gezegd? Wat slecht!! Hopelijk valt de schade voor je dochter mee
[verwijderd] Hooyo-shimbir super slecht! Ik snap dat je op zulke momenten soms thuisonderwijs overweegt. Soms heb je ook gewoon niks aan school đ. Beterschap voor je dochter.
Toch6 Toch6 wat is een boer zonder boerin đ zou wel handig zijn als ze ook kan lopen en werken dus nog even door. Oh en ze wil lange haren Zo leuk om te zien dat peuter nu al met de boer speelt terwijl hij nog niet af is
Tantetil Gister afscheid genomen van de opvang waar ze al 8 jaar komen...ik zat in de oudercommissie en was er al bij toen de opvang begon en nog uit 2 juffen bestond. Toch wel beetje emo erdoor...ook hoe snel de tijd gaat.