Toch6 Tantetil stressen heeft geen zin ๐ en ben heel de week al bezig geweest met schoonmaken zodat ik vanavond/morgen alleen nog keer moet stofzuigen en wasbakken en toilet
Schuurpapier Net uitglijden op school, op naar groep 3! Zรณ trots op haar! โค En dan nu: vakantieee!
smax Schuurpapier Ja!! Dat schijnen ze hoe op school ook te doen. Duurt alleen nog twee weken voordat ze vakantie hebben.
Ansji Schuurpapier leuk! Hier gooien ze de kinderen uit het raam...๐คฃ Uiteraard staat er een bok met daaronder een dikke mat ๐
[verwijderd] Kipsate stap 1 is inderdaad een hoekje van de kaassoufle afhalen. Stap 2 is inderdaad deze met patatjes leeg lepelen (heerlijk is dat). Stap 3 de kanten van elkaar af halen. Stap 4 de ribbeltjes eraf eten (kaassoufles zonder ribbeltjes zijn nepperds). Stap 5 is de rest opeten.
[verwijderd] Louelle81 dat deed ik vroeger ook met een kroket. Tegenwoordig lepel ik hem gewoon leeg ๐
Louelle81 [verwijderd] Nee bah, dan heb je alleen kroketten drap in je mond, dat voelt zo bleh bleh๐คฃ.
[verwijderd] Ik gebruik het babybadje als mega emmer. Deze ligt vol inweek was. Jongste probeert zindelijk te worden. Oudste doet solidair mee. Echt ik ben zo klaar met die poepbroeken van dat kind ๐คฌ.