Robije Jessie80 [verwijderd] Born2bme thanx. Ze heeft goed geslapen en al een stuk minder last gelukkig.
[verwijderd] Dan word je wakker, kom je beneden en is er gisteren bij de buren een pakket voor je bezorgt van @Diazz en @Schuurpapier đ Dank jullie wel lieve meiden, voor het prachtige boeket en het lieve kaartje! dit doet me echt goed en hier knap ik zeker van op! Dikke kus â¤đĨ°đ
[verwijderd] Jules vamorgen is de eerste dag dat ik wakker word en kan zeggen dat ik vooruitgang merk. Kon rechtop de trap af in plaats van strompelend / half glijdend.
Jules Weekend weg op de motor, na 7 jaar was het weer even wennen maar zo fijn om de dingen uit mijn vorige leven (zonder kinderen) weer op te pakken.
[verwijderd] Jules Gaaf! Waar ben je heen gegaan? En hoe was het? Mijn vriend gaat deze week een nieuwe motor kopen, die iets minder zwaar (in kilo's) is. Ik heb me ook voorgenomen dan weer te gaan rijden. Dat is inmiddels voor mij ook 5 jaar geleden.
Jules [verwijderd] Frankrijk, Vogezen, echt super! Alleen maar bochten đ Leuk dat je ook weer wil gaan rijden, wat voor motor heb je?
[verwijderd] Jules Ik heb er zelf geen, maar ik kan gaan starten op de nieuwe motor van mijn partner.
[verwijderd] Het leek een goed idee, maar nu ik ervoor sta in mijn bikini krijg ik toch letterlijk last van koudwatervrees đĨļ weg foto