[verwijderd] Jules vamorgen is de eerste dag dat ik wakker word en kan zeggen dat ik vooruitgang merk. Kon rechtop de trap af in plaats van strompelend / half glijdend.
Jules [verwijderd] Frankrijk, Vogezen, echt super! Alleen maar bochten ๐ Leuk dat je ook weer wil gaan rijden, wat voor motor heb je?
[verwijderd] Jules Ik heb er zelf geen, maar ik kan gaan starten op de nieuwe motor van mijn partner.
[verwijderd] Het leek een goed idee, maar nu ik ervoor sta in mijn bikini krijg ik toch letterlijk last van koudwatervrees ๐ฅถ weg foto
[verwijderd] Betsy ik ga mijn eigen feestje bouwen. Even uitrusten na die 2 minuten zwemmen ๐. weg foto
[verwijderd] Ik geniet van mijn feestje ๐. Mooi plaatje dit. Kinderen lekker aan het zwemmen, drankje, boek en zon. Ik ben tevreden. weg foto
Hooyo-shimbir [verwijderd] ๐ wat heerlijk zeg! Ik maak nu harira en heb een taart in de oven staan. Ik verheug me nu al op het opruimen en schoonmaken ๐ญ Oh wauw op zn kop nog ook
[verwijderd] Betsy Waar woon je ergens? Ik woon in weggehaald. Wij wonen hier nu denk ik zo'n 8 รก 9 jaar.