• [verwijderd]

Robije gefeliciteerd πŸ™‚

• Robije hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

@Robije, gefeliciteerd!! πŸŽ‰

• [verwijderd]

Gefeliciteerd @Robije maak er een leuke dag van.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben bezig om voor elk kind een grote box met al hun spulletjes erin te maken. Het eerste pakje, eerste slofje, bijzondere knutselwerkjes, van elke groep wat werkboekjes, foto’s etc. Trip down memory lane.
        weg foto

Manque Vraagje, wij vertrekken vrijdag naar Texel. Ik kreeg een mail van de camping over drukte en wachttijden bij de boot ivm de meivakantie. Duurde het bij jullie vorige week lang?

• Manque hebben hierop gereageerd.

Jules Ja, absoluut. Vooral de terugreis duurde lang. We hebben 2,5 uur gedaan over de overtocht i.p.v. de gebruikelijke 30 minuten.

Als ik je een tip mag geven: ga vroeg (in de ochtend) van Den Helder naar Texel toe, of pas nΓ‘ etenstijd in de avond. En voor de terugreis: ga ruim van tevoren richting de boot en wacht niet tot de uitchecktijd, of ga juist vlak vΓ³Γ³r het avondeten richting de boot.

Wij waren zo dom om op vrijdag op exact de uitchecktijd te vertrekken. Dan sta je dus vanaf je vakantieadres tot de aanmeerplek in de file en in Den Helder ook nog een keer.

• Jules hebben hierop gereageerd.

Manque Oeh dat is wel heel lang, 2,5 uur! Bedankt voor de tips! We kunnen er vrijdag om 15:00 uur in en we komen vanuit Zuid-Holland. Dan kunnen we misschien beter laat vertrekken en ergens in het noorden eten en na het avond eten de boot nemen.

• Manque hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Robije gefeliciteerd!!

Jules Ja, dat zou ik dan ook doen, want tussen 13:00 en 17:00 is het sowieso ellende rondom de boot, op de heenweg.